تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
plusresetminus
حزب الله : مدیرعامل شرکت برکت با بیان اینکه ستاد اجرایی از سال گذشته در حال ساخت نزدیک به ۱۰ بیمارستان برای هدیه دادن به وزارت بهداشت است، گفت: در حال ساخت ۳ مرکز سرطان بسیار پیشرفته هستیم.
۰
کد مطلب : ۱۴۱۳۲۸
۳ مرکز درمان سرطان پیشرفته توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ساخته می‌شود

                           

               

                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حمیدرضا جمشیدی در مراسم آغاز سرمایه‌گذاری شرکت نوونوردیسک دانمارک در شهرک دارویی برکت در استان البرز، ضمن اشاره به اینکه 11.3 درصد افراد بالای 25 سال در کشور دیابت دارند، اظهار داشت: سالی7 هزار مرگ مستقیم بر اثر دیابت و 40 هزار مرگ غیرمستقیم که  13 درصد مردم می‌شود، در کشور وجود دارد.

مدیرعامل شرکت برکت با بیان اینکه این پروژه مهم است و اثر بزرگی در سلامت دارد، ادامه داد: این شرکت هم ارزش سلامت و هم بازار بزرگی دارد.

وی با اشاره به اینکه نقطه‌ای که این شرکت سرمایه‌گذاری می‌کند، نقطه‌ای است که این بیماری بسیار شایع است و یک جمعیت 400 میلیونی در منطقه همین وضع ایران را دارد و در کویت و مصر شیوع این بیماری بیشتر است، بیان کرد: این شرکت می‌تواند یکی از بزرگترین خدمات اجتماعی و بازار بزرگ در منطقه خاورمیانه داشته باشد.

جمشیدی با بیان اینکه در بحث نیروی انسانی ما بسیار توانمند هستیم، اضافه کرد: این شرکت می‌تواند از نیروی خوب برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی از سال گذشته در حال ساخت نزدیک به 10 بیمارستان برای هدیه دادن به وزارت بهداشت است، عنوان کرد: در حال ساخت 3 مرکز سرطان بسیار پیشرفته هستیم.

جمشیدی با بیان اینکه ده‌ها هزار شغل در مناطق محروم به وسیله ستاد اجرایی ایجاد شده است، اضافه کرد: این شهرک با وسعت 200 هکتار از بهترین شهرک‌های کشور است.

مدیرعامل شرکت برکت با اشاره به اینکه 4 شرکت خارجی و 16 شرکت بخش خصوصی در این شهرک زمین خریدند، خاطرنشان کرد: این مکان پتانسیل جذب 7 هزار نیروی متخصص دارد.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین