تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
plusresetminus
حزب الله : رستوران زنجیره‌ای «مک دونالد» به مناسبت پنجاهمین سالگرد «بیگ مک» [نماد رستوران مک دونالد]، در نظر دارد طرح شگفت انگیز پنجاه سال غذای رایگان برای یک نفر را اجرایی کند.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۷۲۷
رستورانی که پنجاه سال غذای رایگان می‌دهد/عکس
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،به همین منظور، این شرکت کارتی از طلای ۲۴ عیار که شبیه به قاب گوشی تلفن همراه است طراحی کرده و نام برنده خوش شانس قرار است روی آن حک شود.
 
مشتریان برای شرکت در قرعه کشی کارت طلایی مک دونالد، باید ضمن عضویت در اپلیکشین این رستوران، پیش از تاریخ ۲۴ اوت [۱۳ روز دیگر]یکی از غذا‌های این رستوران را خریداری و در این برنامه موبایل ثبت کنند. آن‌ها همچنین برای افزایش ضریب شانس خود، می‌توانند چند مرتبه از رستوران خرید و نام خود را ثبت کنند.
 
این طرح فقط شامل مشتریان رستوران‌های مک دونالد در سراسر آمریکا است. همچنین نوجوانان کمتر از ۱۳ سال مشمول این قرعه کشی نمی‌شوند. از سوی دیگر، برنده‌ای که تمایلی به داشتن این کارت نداشته باشد می‌تواند مبلغی معادل ارزش طلای کارت دریافت کند.
 
از دیگر اقدامات مک دونالد برای پنجاهمین سالگرد بیگ مک، ارائه سکه‌های «مک کوین» است. به این صورت که هر مشتری مک دونالد در هر کشور جهان در صورتی که که یک بیگ مک سفارش دهد، یک مک کوین دریافت می‌کند و با این سکه می‌تواند یک برگر دیگر نیز بخرد. این طرح نیز تا ۲۴ اوت اعتبار دارد.
 
بر اساس داده ها، این رستوران زنجیره‌ای سال گذشته یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار از محل فروش بیگ مک‌ها در سراسر جهان درآمد داشته است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین