تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
plusresetminus
حزب الله : مرکز روابط عمومی وزارت نیرو اعلام کرد، خبر منتشر شده به نقل از استاندار خوزستان درباره جیره‌بندی آب در شهرهای این استان به دلیل کمبود آب صحت ندارد و توسط استاندار نیز تکذیب شده است.
۰
کد مطلب : ۱۴۴۱۳۶
دولت جیره‌بندی آب را تکذیب کرد

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روز گذشته برخی از رسانه‌های محلی و شبکههای مجازی استان خوزستان خبری به نقل از استاندار این استان درباره کمبود آب شرب و لزوم جیره‌بندی آب در مناطق مختلف این استان منتشر شد که این خبر بلافاصله از سوی استاندار خوزستان تکذیب شده است. 
طبق اعلام این مرکز، برای تابستان امسال هیچگونه نگرانی برای تامین آب شرب خوزستان وجود ندارد و با اقداماتی همچون اجرای سه طرح بزرگ آبرسانی در این استان و تجهیز تصفیه خانه های آب به برق اضطراری، تمامی تمهیدات لازم برای تامین آب شرب در تابستان اتخاذ شده است.
در ادامه این اطلاعیه، وزارت نیرو از مردم شریف خوزستان تقاضا دارد اخبار و اطلاعات را از مجاری خبر رسمی پیگیری کنند و به اخباری که در شبکه های اجتماعی به قصد بر هم زدن آرامش و امنیت روانی مردم منتشر می شود، توجه نداشته باشند.
در این اطلاعیه تاکید شده است هیچکدام از شهرهای خوزستان مشکل تامین آب شرب نداشته و هیچ برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی آب در استان نیز وجود ندارد

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین