تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج، از صرف 250 میلیارد تومان بودجه برای اتمام پروژه های مدیریت شهری در سال جاری خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۴۹۳۶
250 میلیارد تومان صرف پروژه های سال 96 شد/ رویکرد مدیریت شهری در سال 97 توسعه محلات است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دکتر اصغر نصیری در آیین بهره برداری از فاز 3 بلوار ماهان _ شهیدناصربخت گفت: مجموعه مدیریت شهری به توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی توجه ویژه ای دارد.
 
وی با اشاره به اینکه کرج با 140 کیلومتر مربع وسعت و 650 کیلومتر معبر، 750 هزار خودروی ثبت شده دارد، عنوان کرد: طبق استانداردهای اولیه، سطح معابر این کلانشهر برای تردد 350 هزار خودرو گنجایش دارد و هنوز از استانداردها فاصله داریم.
 
وی تاکید کرد: باید با عملکردی مطلوب این فاصله را به حداقل برسانیم.
 
این مسئول در تشریح آمار تردد خودروهای عبوری از کرج، بیان کرد: 220 هزار خودرو از آزادراه تهران – کرج، 80 هزار خودرو از جاده قدیم و حدود 90 هزار خودرو از پل حصارک تردد می کنند که این امر موجب ایجاد ترافیک در راه های مواصلاتی شده است.
 
نصیری اضافه کرد: مقرر شده با اتصال خط 6 مترو تهران به خط 2 مترو شهری کرج مردم را به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ترغیب و در کاهش ترافیک نقشی جدی داشته باشیم.
 
شهردار کرج، عدم تناسب معابر و تسهیلات ترافیکی و ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج را دغدغه اصلی مجموعه مدیریت شهری کرج خواند و افزود: ساماندهی مباحث ترافیکی در کوتاه مدت و برنامه ریزی برای رفع این معضل در دراز مدت در دستور کار شورای محترم پنجم گرفته است.
 
وی راه اندازی مجدد عملیات احداث خط 2 متروی کرج را از تاکیدات شورای پنجم خواند و افزود: خط 2 با ظرفیت خوبی آغاز به کار کرده و بعد از تعطیلات سال جدید، این ظرفیت به دو برابر افزایش پیدا می کند.
 
نصیری در ادامه ضمن تشکر از دادستان، مسئولان قضایی و سرم سازی در بهره برداری از فاز 3 بلوار ماهان – شهید ناصربخت، گفت: با توجه به ضرورت ارج نهادن به خانواده شهدا این بلوار به نام شهید ناصر بخت نام گذاری شد و امید است با تحولی که در دسترسی ها ایجاد می کند، رفع ترافیک و نابسامانی های حمل و نقل را در این مسیر شاهد باشیم.
 
شهردار کرج در ادامه رویکرد مجموعه مدیریت شهری در سال 97 را توسعه محلات برشمرد و افزود: ایجاد تعادل خدمت رسانی در تمامی محلات و توسعه زیرساخت های خدماتی در محله های کم برخوردار در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و سال آتی شاهد تحولی عظیم در این زمینه خواهیم بود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین