تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
plusresetminus
حزب الله : بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد که نقش مادران در تلویزیون در طول زمان تغییری نداشته است و همیشه این مادران به یک شکل ترسیم شده اند.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۲۳۵
مردم این روزها به برنامه‌های شاد نیاز دارند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رابعه مدنی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فضای سریال های تلویزیون و اینکه باید رویکرد این سریال ها شاد باشد به خبرنگار مهر بیان کرد: من موافق شادی هستم چون زندگی این روزها به اندازه کافی سختی دارد پس کاش ما حرفی بزنیم که آنها بخندند.
 
وی ادامه داد: سریال ها اگر می خواهند حرفی بزنند و یا پیامی برسانند همان را با شادی بیان کنند تا تلخی. مثلا اگر به یک کودک شکلات بدهید و با شادی و خنده به او بگویید مسواک بزند خیلی بیشتر تاثیرگذار است تا اینکه با جدیت و تحکم بگویید.
 
بازیگر «وضعیت سفید» درباره نقش مادران در سریال ها و اینکه چقدر اینها در طول زمان تغییر کرده اند، عنوان کرد: مادرها در طول زمان تغییر کرده اند اما نقش های آنها در تلویزیون تغییری نکرده است. از طرفی همه این جزییات و محتوای مادرانه در سریال ها دیده نمی شود مثلا مادر در دهه ۷۰ دوست داشت خودش برای فرزندش لباس ببافد و دل نگرانی هایی داشت اما همه این جزییات در سریال ها دیده نمی شود.
 
وی در پایان با بیان اینکه باید سریال ها واقعیات را به تصویر بکشند، اظهار کرد: سریال ها باید غم و شادی را کنار هم نمایش دهند ولی در مواقعی که مردم گرفتاری بیشتری دارند سریال ها بهتر است تصویر بیشتری از این شادی ها ارایه کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین