تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲
plusresetminus
حزب الله:این عکس در روزهایی گرفته شده که او سر تا پایش را به رنگ «آبی» در می آورد.
۰
کد مطلب : ۵۹۱۹۳
ماشین جنجالی ایمان موسوی /عکس
به گزارش شبکه خبری حزب الله،به عقیده ایمان موسوی، همه مصائب این بازیکن در باشگاه استقلال از آنجایی شروع شد که او با یک ماشین مدل بالا در تمرین های این تیم حضور پیدا می کرد. او در مصاحبه جنجالی امروزش بارها به موضوع این ماشین اشاره کرده است.:« دومین مشکل من در استقلال، داشتن یک ماشین خوب بود. خیلی ها فکر می کنند فوتبالیست ها آدم های ثروتمندی هستند. وقتی با آن ماشین به تمرین استقلال رفتم بعضی ها فکر کردند من بچه پولدارم در حالی که نمی دانستند همان ماشین را قسطی خریده ام و پول زیادی ندارم. هر چه از نفت تهران گرفته بودم، سرمایه زندگی ام بود.»

 آغاز داستان شراکت این بازیکن و دوست خانوادگی قلعه نویی نیز از همین ماشین بوده است:«  اتفاقا رنگ ماشینم به عشق استقلال آبی بود.یکی از نزدیکان قلعه نویی که فکر می کرد چون چنین ماشینی سوار می شوم، پس پولدار هستم. و به من گفت چرا پولت را در بانک گذاشته ای، آن را به من بده تا سرمایه گذاری کنیم و پولی در بیاوریم. گفت پدرم در کار ماشین های سنگین کشاورزی است و می توانیم با هم شراکتی کنیم».



همانطور که جواد در مصاحبه دیروزش گفته بود، ایمان نیز روایت قرض ندادن ماشین اش به دوست امیر را دلیل چپ افتادن او با خود دانست: «دوست نزدیک آقای قلعه نویی به من گفت تو که داری به خارج از ایران می روی، ماشینت را به من بده. منتهی با خودم فکر کردم ممکن است هزار و یک اتفاق بیفتد. ماشین هم که به اسم من است. آنوقت چه بلایی سر خودم بیاورم. ماشین را ندادم و از آنجا هم با من چپ افتادند».



خودروی آبی رنگ زیبای ایمان را در تصویر مشاهده می کنید. این عکس در روزهایی گرفته شده که او سر تا پایش را به رنگ «آبی» در می آورد تا علاقه اش به استقلال را نشان دهد.
منبع : آی اسپورت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین