تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
plusresetminus
حزب الله : نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکیه بر ادعای واهی تلاش ایران برای گسترش نفوذ خود در سوریه گفت که این رژیم تنها نیرویی است که با ایران در سوریه مقابله می‌کند.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۸۳۴
با ایران در سوریه مقابله می‌کنیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه (امروز) در کنفرانس گلوبز در قدس اشغالی به تکرار ادعاهای خود درباره حضور نظامی ایران در سوریه پرداخت.
 
به نوشته روزنامه اورشلیم پست، نتانیاهو در سخنان خود گفت: ارتش ما تنها نیرویی است که با ایران می‌جنگد. ما در حال پیروزی در این جنگ و غلبه بر نفوذ ایران در سوریه هستیم.
 
وی با اذعان به اینکه رژیم صهیونیستی حملاتی را علیه سوریه انجام می‌دهد، افزود: ما به سوریه حمله می‌کنیم. ما تنها نیرو در جهان هستیم که با ایرانی‌ها مقابله می‌کنیم و در حال دستیابی به موفقیت‌هایی هستیم.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت: شما باید شر را زمانی که هنوز کوچک است متوقف کنید و این چیزی است که ما اکنون با آن مواجهیم. ما به ایران در سوریه ضربه می‌زنیم و آمریکا نیز از لحاظ اقتصادی در حال ضربه زدن به آنها است.
 
گفتنی است، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار این ادعاهای بی‌اساس خود و ایجاد ترس نسبت به حضور ایران در سوریه همواره تلاش کرده است تا حملات غیرقانونی خود علیه خاک سوریه را توجیه کند و مدعی است که برای دفاع از خود در برابر تهدید ایران دست به چنین اقداماتی زده است.
 
این در حالی است که مقامات کشورمان و به‌علاوه مقامات ارشد سوریه و روسیه بارها تاکید کرده اند که حضور ایران در سوریه قانونی بوده و تنها برای مقابله با تروریسم و افراط گرایی است. کمک ایران به جنگ علیه گروه های تروریستی به ویژه در عراق و سوریه تاکنون ثابت شده است.
 
در همین راستا، محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان چندی پیش در یک مصاحبه تاکید کرد که جمهوری اسلامی تنها برای هدف مقابله با گروه‌های تندرو در سوریه حضور نظامی دارد، زیرا توسط دولت این کشور دعوت شده است.
 
وی افزود: همگان کمک ما به مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی را به رسمیت می‌شناسند و هیچ دلیل دیگری برای این حضور ما (در سوریه) وجود ندارد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین