تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
plusresetminus
حزب الله : عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه انجام عملیات های عمرانی همسو با منافع شهر و شهروندان است عنوان کرد: گره های ترافیکی در کرج به ویژه در مناطق پرتردد همچون منطقه5 و 6 با انجام عملیات های عمرانی ترافیکی گشوده می شود.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۱۳۲
انجام عملیات های عمرانی در کرج همسو با منافع شهر و شهروندان است

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روح الله کیان در گفتگو با خبرنگار  گفت: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر با لحاظ حساسیت ها و دقت نظر لازم نسبت به بررسی دخل و خرج شهرداری کرج و مناطق و سازمان های تابعه اقدام می کنند تا روند اداره شهر همسو با منافع و مصالح حقیقی شهر و شهروندان باشد.
 
عضو پارلمان شهری کرج در ادامه به تکمیل برخی پروژه های در دست اقدام در سطح مناطق این کلانشهر اشاره و خاطر نشان کرد: هدف و رسالت اصلی مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان می باشد و برغم قرار گرفتن در فصل رکود درآمدی اما با استفاده از راهکارهای علمی و کارشناسی به دنبال جذب نقدینگی به منظور تزریق به پروژه های عمرانی و خدماتی و تکمیل آن در اسرع وقت می باشیم.
  
وی عنوان کرد: گره های ترافیکی در کرج به ویژه در مناطق پرتردد همچون منطقه 6 با انجام عملیات های عمرانی ترافیکی گشوده می شود.
 
کیان در پایان اذعان داشت: مدیریت شهری کرج با روحیه همکاری، اتحاد و تعاون به دنبال رشد سرانه های خدماتی و عمرانی و امکانات شهری می باشد و تمرکز خود را برای محرومیت زدایی از محلات محروم و کم برخوردار، تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و بکارگیری بهینه امکانات و اعتبارات موجود معطوف ساخته ایم.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین