تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
plusresetminus
مدیر منطقه 3 شهرداری کرج گفت: ساماندهی جاده ملارد با هدف روان سازی ترافیک در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۶۳۷
ساماندهی جاده ملارد در دستور کار شهرداری منطقه 3 کرج قرار گرفت

 

 

 

مهدی فاطمی در گفتگو با خبرنگار  با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه جاده ملارد یک راه مواصلاتی بین فردیس و استان تهران و برخی از استان ها جنوبی کشور به شمار می رود، ساماندهی آن در دستور کار شورای پیشگیری از جرم در شهرستان قرار گرفته است.

فاطمی در خصوص اجرای این طرح همکاری دیگر دستگاه های مربوطه اعم از ریاست دادگستری، دادستان و عوامل اجرایی مانند پلیس راهور، اصناف، شهرداری و ناجا، پلیس پیشگیری از جرم را در پیشبرد برنامه های این منطقه در این زمینه را ضروری دانست.

وی از جمله معضلات پیش بینی شده جهت رفع ترافیک جاده ملارد به وانت بارهای دستفروش اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص پلیس راهور ساماندهی این وانت بارها را به عهده می گیرد که تحقق این امر نقش بسزایی در کاهش ترافیک جاده ملارد ایفا می کند.

فاطمی، نمایشگاه اتومبیل را به عنوان دیگر معضل ترافیکی جاده ملارد معرفی کرد و افزود: نمایشگاه های اتومبیل واقع در این جاده علاوه بر اشغال پیاده رو، دو تا سه لاین از خیابان اصلی را هم به تصرف خود درآورده اند که طی اجرای طرحی از سوی شورای ترافیک مقرر شد تا این معضل نیز پیگیری و رفع شود.

مدیر منطقه 3 شهرداری کرج در پایان با اشاره به اینکه اشغال خیابان و پیاده رو توسط نمایشگاه اتومبیل، سیما و منظر مسیر را هم تحت الشعاع قرار داده است، اظهار کرد: منتخبین شورا هم در جریان این معضلات قرار گرفته اند و پیگیر هستند تا طرح مذکور بدون آسیب به کسبه و شهروندان و به نحو احسن اجرایی شود.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین