تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
plusresetminus
حزب الله : ارشد آجا در استان البرز با بیان اینکه ارتش چندین تیپ واکنش سریع و نیروهای زُبده تشکیل داده است، گفت: تیپ‌های پیاده ارتش به متحرک هجومی تبدیل گشته و توان رزمی آن‌ها بسیار بالا رفته و در ایجاد گلوله‌های هوشمند فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۵۳۸
چندین تیپ واکنش سریع در ارتش تشکیل شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امیر سرتیپ دوم عباسعلی اسدی در رژه نیروهای مسلح استان البرز که صبح امروز به مناسب روز ارتش در کرج برگزار شد، با گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و شهدای ارتش، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌های دفاع مقدس خوش درخشید.
 
ارشد آجا در استان البرز با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی مستقل است، افزود: نامگذاری روز ارتش توسط امام خمینی(ره) نجات این نظام بود و ارتش در زمان انقلاب اسلامی از مردم انقلابی پشتیبانی کرد.
 
وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی تحت امر رهبری انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: هراس دشمنان ایران از روحیه شهادت طلبی نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه و بسیج است و روحیه شهادت طلبی رمز موفقیت کشور در زمان دفاع مقدس است.
 
فرمانده لشکر 23 عملیاتی تکاور ولایت با اشاره به اینکه ارتش چندین تیپ واکنش سریع و نیروهای زُبده تشکیل داده است، بیان کرد: تیپ‌های پیاده ارتش به متحرک هجومی تبدیل گشته و توان رزمی آن‌ها بسیار بالا رفته و در ایجاد گلوله‌های هوشمند فعالیت‌های بسیار خوبی انجام و توپ 23 میلی‌متری اولین بار در جهان ساخته شده است.
 
وی ادامه داد: پهپاد‌های هجومی و مخابرات ارتش بسیار پیشرفت داشته و تمام این تجهیزات به صورت بومی ساخته و ارتش در تکنولوژی و تجهیزات نظامی دستاوردهای بسیار خوبی را دارد و ارتش با سایر نیروهای مسلح وحدت کلمه دارد و برای حفظ اسلام تا آخرین لحظه جانفشانی می‌کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین