تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
plusresetminus
حزب الله: یک مرجع تقلید با بیان اینکه وظیفه مسؤولان در مقابل این مردم انقلابی سنگین شد، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خواب دشمنان این کشور و نظام را آشفته کرد و لرزه بر اندام آن‌ها انداخت.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۱۷۱
وظیفه مسؤولان در مقابل این مردم انقلابی سنگین تر شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ بهمن‌ماه) در دیدار کوتاهی با عده‌ای از طلاب بیان داشت: اسلامیت و جمهوریت که امام راحل (ره) بر آن تأکید داشته‌اند، در مواقع حساس خود را نشان داد و اینکه امام بر روی اسلام تأکید می‌کردند، برای این بود که مسلمانان روحیه ذلت‌پذیری ندارند و هر جا ظلم و ستم ببیند، بدون در نظر گرفتن مرز جغرافیایی مقابل مستکبرین می‌مانند و اجازه زورگویی نخواهند داد.
 
وی افزود: مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن با یک وحدت و همبستگی نشان دادند که با عزت و سربلندی و اقتدار پشت نظام و انقلاب و رهبری هستند و اجازه جسارت به هیچ کشوری را نخواهند داد و خواب دشمنان ملت را آشفته کردند.
 
دنیای استکبار کشتن کودک شش ساله را نمی‌بینید
 
آیت‌الله العظمی نوری همدانی تصریح کرد: نشست سران کفر و دشمنان ایران را در هر کجا چه لهستان یا هر نقطه دیگر باشد و هر نتیجه‌ای که بخواهند بگیرند از پیش به شکست کشانده اند.
 
وی ادامه داد: دنیای استکبار کشتن کودک شش ساله را نمی‌بینید و حاکمان قبیله‌ای آن کشور را مجریان حقوق بشر معرفی می‌کند. ولی ایران ما را با داشتن این مردم غیرتمند و مدافع نظام و انقلاب را ناقض حقوق بشر معرفی کرده و با این قضاوت خود را رسوا کرده است.
 
وظیفه مسؤولان در مقابل این مردم انقلابی سنگین شد/ تعلل در خدمت به این مردم گناه بزرگی است
 
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: مسؤولان قدر مردم را بدانند، این مردم با ندای رهبری و با اعتقاد دینی و مذهبی آمدند. قدر مردم خصوصاً جوانان را بدانید و آگاه باشید که وظیفه شما در مقابل این مردم بصیر و انقلابی سنگین شد و تعلل در انجام وظایف و خدمت به این مردم گناه بزرگی است.
 
وی با اشاره به ایام فاطمیه و تقارن آن با پیروزی انقلاب گفت: باید قدر فاطمیه را دانست و عزای این بانو بزرگ و پیامبر و اهل بیت در این کشور در هر زمان به احسن وجه صورت گیرد که هر چه داریم از این خاندان است.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین