تاریخ انتشاردوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
plusresetminus
حزب الله : معاون مالی و اقتصادی شهرداری شهر کرج گفت که این مجموعه با حمایت های شورای پنجم شکوفایی عمرانی را تداوم می بخشد.
۰
کد مطلب : ۱۴۹۱۷۷
شهرداری کرج با حمایت های شورای پنجم شکوفایی عمرانی را تداوم می بخشد

            

            
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا رضاپور در گفتگو با خبرنگار   با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ماحصل همکاری و تعامل شورا و شهرداری خدمت رسانی صادقانه به شهر و شهروندان است و در شرایط کنونی که پروژه های متعدد عمرانی و خدماتی در حال تکمیل و اجرا می باشد، جا دارد که فضای وحدت حفظ شود.
 
وی با بیان اینکه آنچه اهمیت دارد خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان و حرکت در مسیر تحقق اسناد فرادستی و توجه به اصل پاکدستی و عملکرد جهادی است، بیان داشت: شهرداری کرج یکی از شهرداریهای پیشروی کشور است که در شرایط رکود درآمدی نیز از ارائه خدمات ایده آل عمرانی به شهروندان باز نماند و امیدواریم که با سیاست گذاری مناسب شورای پنجم، این روند تداوم یابد.
 
این مسئول شهری با تاکید بر اینکه نظام هزینه و درآمد در شهرداریها از الگوهای خاصی پیروی می کند و ما بودجه دولتی دریافت نمی کنیم، بیان داشت: سیاستگذاری ها و سمت و سوی خدمت باید به گونه ای باشد که منابع مالی و انسانی در بهترین مسیر استفاده شود و بتوانیم پاسخگوی حجم انبوه نیازها و مطالبات موجود باشیم.
 
رضاپور ادامه داد: تمام بخش های شهرداری کرج از آمادگی لازم برای همکاری همه جانبه با دوره جدید شورای اسلامی این کلانشهر برخوردار است تا با تقویت فضای تعاون و تعامل به سمت تکمیل پروژه های نیمه تمام، تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و سرعت بخشی به خدمت رسانی حرکت نماییم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین