تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
plusresetminus
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حزب الله : تیم ملی فوتبال ایران امروز یکی از پرحاشیه‌ترین و جنجالی‌ترین بازی‌های دوستانه خود را برگزار می‌کند. «تیم اول آسیا» و «دومین تیم راه‌یافته به جام جهانی 2018» کارش به جایی رسیده که بازی تدارکاتی‌اش در آخرین لحظه هماهنگ می‌شود آن هم با تیمی که نه لیگ دارد و نه تیم ملی. حالا که دیگر در دقیقه 90 به جام جهانی نمی‌رویم، بازی‌ دوستانه‌مان را در دقیقه 90 نهایی می‌کنیم تا نشان دهیم همیشه دقیقه نودی هستیم. فدراسیون فوتبال هم تنها به یک بیانیه اکتفا می‌کند که «بازی با سیرالئون برگزار می‌شود.»، چه افتخار بزرگی! بازی با تیمی که لیگ ندارد و فیفا اجازه بازی ملی به آنها نداده، سرانجام «ok» شد تا سیرالئون بعد از 8 ماه بالاخره یک حریف تدارکاتی پیدا کند.
۰
کد مطلب : ۱۶۴۹۷۲
بازی با سیرالئون و چند سؤال و ابهام/ جای خالی شفاف‌سازی

طبق آمار منتشرشده در سایت فیفا آخرین بازی ملی سیرالئون 15 جولای 2017 (24 تیر 96) یعنی 8 ماه پیش با سنگال برگزار شد. اینکه چگونه کی‌روش و دستیارانش طبق گفته اوسیانو کروز با «تفکر» این تیم را انتخاب کرده‌اند را باید خودشان توضیح دهند. کی‌روش طبق روال گذشته از صحبت با رسانه‌های داخلی خودداری می‌کند و دستیارانش را جلو می‌فرستد و ترجیح می‌دهد با رسانه‌های خارجی حرف بزند، اما شاید امروز بعد از بازی در نشست خبری بگوید چه تفکری باعث انتخاب تیمی شده که از سال 2014 لیگ ندارد و تیم ملی‌اش هم شبیه تیم ملی نیست. هرچند انتخاب حریف تدارکاتی حق مسلم یک مربی است اما دلیل انتخاب حریفان هم موضوعی است که دانستن آن حق مردم و رسانه‌هاست.
 
ابهام بعدی درباره فدراسیون فوتبال است. معمولاً برای هماهنگی چنین مواردی همه جوانب در نظر گرفته می‌شود. روابط بین الملل فدراسیون فوتبال نمی‌دانست فدراسیون سیرالئون دچار مشکلاتی است؟ یعنی بررسی این موارد جزو وظایف آنها نیست؟ مسئولان فدراسیون فوتبال چطور؟ آنها هم چیزی به گوش‌شان نخورده بود؟ چرا فدراسیون فوتبال دیروز و امروز هیچ‌گونه واکنشی به این موضوع نشان نداده است؟ چرا فدراسیون درباره هزینه‌های این سفر شفاف‌سازی نکرده و نمی‌کند؟ چرا فدراسیون فوتبال درباره اینکه این بازی توسط چه‌کسی یا چه‌کسانی یا چه‌گروهی و شرکتی هماهنگ شده چیزی نمی‌گوید؟ چرا فدراسیون فوتبال دیروز تاکنون در این باره سکوت کرده و ابهامات را بی‌پاسخ گذاشته است؟
 
به‌طور قطع اظهار نظر رسمی فدراسیون فوتبال می‌تواند جلوی بسیاری از حاشیه‌ها را بگیرد و ابهامات را برطرف کند. حالا که فدراسیون درها را برای پاسخگویی بسته و حرفی نمی‌زند شایعات هم قوت گرفته است؛ شایعات بازی با تیمی که عکسی از آن منتشر شد و نشان داد با بازیکنان «دمپایی‌پوش» بازی داریم. حال سؤال این است که؛ فدراسیون فوتبال تا چه‌زمانی می‌خواهد به سکوتش ادامه دهد؟
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین