تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
plusresetminus
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: زمان دقیقی برای واریز سود سهام عدالت مشخص نشده اما به محض اجرایی شدن پرداختی ها، نخستین دوره واریز سود مشمولان صورت می گیرد.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۸۷۳
سود سهام عدالت؛ غذایی که شور شور است یا بی نمک
"نه به آن شوری شوری و نه به این بی‌نمکی"؛ بدون شک یکی از کاربردهای این ضرب المثل موضوع پرداخت سود سهام عدالت و اظهار نظرهای مدیران سازمان خصوصی سازی است.
 
بر این اساس باید گفت طبق قانون با گذشت 10 سال از زمان اجرای طرح توزیع سهام عدالت در کشور، از سالجاری باید سود این سهام بجای اقساط آن، به حساب مشمولان واریز شود.
 
از این رو سازمان خصوصی سازی با راه اندازی سامانه ای اقدام به دریافت شماره حساب بانکی مشمولان کرد که کاری بسیار وسیع و مهم در راستای اجرای سهام عدالت به شمار می آید و از این جهت اقدام مدیران سازمان خصوصی سازی در راه اندازی این سایت جهت ساماندهی به اوضاع سهام عدالت قابل تقدیر است.
 
اما نکته عجیب و اندکی جالب در این میان این است مسئولان سازمان خصوصی سازی که در تابستان امسال اصرار زیادی به توزیع سود سهام عدالت در شهریور و مهرماه امسال داشتند و هر روز بیشتر از روز قبل اقدام به مصاحبه و ایجاد توقع در حدود 50 میلیون مشمول سهام عدالت می کردند، به ناگه در سکوت خبری فرو رفتند و دیگر هیچ خبری از این سازمان در خصوص توزیع سود سهام عدالت تراوش نمی کند.
 
تا جایی که تازگی ها مشاور رییس سازمان خصوصی سازی درمورد آخرین نتایج پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان، اظهار کرد: زمان دقیقی برای واریز سود سهام عدالت مشخص نشده اما به محض اجرایی شدن پرداختی ها، نخستین دوره واریز سود مشمولان صورت می گیرد.
 
بر این اساس باید گفت بهتر است مدیران سازمان خصوصی سازی قبل از ایجاد وقع در مشمولان سهام عدالت که عمدتا از اقشار کم درآمد جامعه هستند، حساب و کتاب خود را دقیق انجام دهند و بعد از آن اقدام به اظهار نظر و ایجاد توقع در خصوص موضوعات مرتبط با سهام عدالت کنند، تا آش این سهام نه شور شور شود و نه بی نمک!
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین