تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
plusresetminus
حزب الله: رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: در سال ۹۷ سازمان مدیریت آرامستان ها با ۹۷ درصد جذب درآمد توانست رشد ۴۰ درصدی را رقم بزند و میان سازمان‌های شهرداری کرج رتبه نخست را کسب کند.
۰
کد مطلب : ۱۹۵۱۷۶
کسب رتبه نخست جذب درآمد توسط سازمان مدیریت آرامستان ها در سال ۹۷
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حمیدرضا عسگری افزود: این سازمان توانست در پی ارائه برنامه ریزی های مطلوب و تلاش مستمر در زمینه اقتصاد پایدار در سال گذشته ۹۷ درصد از بودجه خود را جذب و به پروژه های عمرانی تزریق کند.
 
وی اظهار کرد: جذب درآمد پایدار می تواند مسیر توسعه را میسر سازد و با این رویکرد سعی شده تا با ارائه برنامه، گام های موثری از جمله افزایش ۴۰ درصدی درآمد نسبت به سال گذشته در راستای رشد خدمات به شهروندان قدم برداشته شود.
 
این مسئول با اشاره به نزدیکی آمار فوت شدگان در سال های ۹۶ و ۹۷ اظهار داشت: به رغم ابلاغ افزایش قیمت قبور از آبانماه سال گذشته، درآمد کسب شده، عمدتا مبنی بر کسب درآمد از ارزش افزوده و پیش فروش قبور بوده است.
 
عسگری ادامه داد: برای رشد و شکوفایی مجموعه سازمان مدیریت آرامستان ها سعی شده است تا با اقتصاد پایدار، برنامه هایی در حوزه های خدماتی، عمرانی، فضای سبز و فرهنگی تدوین و اجراء شود و با این رویکرد این سازمان در حال انجام وظایف محوله خود است.
 
وی در بخش دیگری به کاهش ۱۴ درصدی هزینه های جاری در سازمان علیرغم افزایش قیمت ها و حقوق پرسنل اشاره کرد و افزود: امیدواریم با ارائه برنامه های مدون این مدیریت هزینه در سال ۹۸ نیز اتفاق بیافتد.
 
رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها این موفقیت را نشان از همدلی و خدمات صادقانه همکاران زحمتکش این سازمان دانست و به جهت تلاش های اثر گذار و زحمات همه جانبه از کلیه کارکنان تشکر و قدردانی کرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین