تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
plusresetminus
حزب الله : مسئول بسیج رسانه استان البرز از برگزاری نشست تخصصی «حیای اسلامی» با محوریت حجاب و عفاف در کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۱۷۸
نشست تخصصی «حیای اسلامی» با محوریت حجاب و عفاف در کرج برگزار می‌شود

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ابراهیم نوروزی‌فر با اعلام خبر برگزاری کارگاه نشست تخصصی یک‌روزه با عنوان «حیا اسلامی» با محوریت حجاب و عفاف اظهار داشت: بسیج رسانه به درخواست جمعی از اصحاب رسانه استان البرز طرحی را با عنوان مطالبه شرح وظایف قانونی دستگاه‌های اجرایی استان در بحث عفاف و حجاب برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه تبیین حجاب و عفاف در جامعه، افزود: حجاب و عفاف یک اصل ضروری و واجب است و قانون برای پیاده‌سازی این اصل برای 26دستگاه اجرایی شرح وظایفی را تعیین کرده است.

مسئول بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: به همین منظور بسیج رسانه استان البرز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان روز چهارشنبه هفته جاری 25 مرداد از ساعت 8 صبح تا 12 کارگاه تخصصی با عنوان حیا اسلامی را برگزار می‌کند.

نوروزی‌فر عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در این کارگاه برنامه‌ها و عملکرد دستگاه متبوع خود را درباره انجام وظایف قانونی حجاب و عفاف شرح می‌دهند.

مسئول بسیج رسانه استان البرز گفت: اساتید برجسته کشوری در این کارگاه یک روزه حضور یافته و به تبیین جایگاه حجاب و عفاف می‌پردازند. برای اصحاب رسانه و دیگر مهمانان این نشست کارگاهی گواهینامه حضور اعطاء و در پایان از فعالان این عرصه تقدیر و تشکر می‌شود.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین