BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ارتقای خدمات شهری اصل سنجش رفاه عمومی است | حزب الله نیوز
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
plusresetminus
حزب الله : سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج گفت که ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات شهری به منزله یک اصل در سنجش رفاه عمومی به شمار می آید.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۵۷۴
ارتقای خدمات شهری اصل سنجش رفاه عمومی است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد کاظم تفته  با تأکید بر لزوم ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات شهری بیان کرد: حفظ نظافت عمومی در سطح شهر به عنوان یکی از ضرورت های زندگی شهرنشینی در جهتِ بهبود محیط زیست شهری به شمار می رود.
 
 وی اظهار داشت: تلاش های مستمر و گسترده ای در زمینه بهبود محیط شهری، هدایت و دفع آب های سطحی و ایجاد تسهیلات شهری با برنامه های مشخصی چون تخصص گرایی، فرهنگ سازی، کاهش موازی کاری و ایجاد تعامل کارآمد و سازنده با حوزه های دیگر انجام شده است.
 
سرپست منطقه 6 شهرداری کرج ادامه داد: به همین منظورعلاوه بر پاکسازی و تنظیف جوی ها و منهول های سطح منطقه واقع در خیابان شهید بهشتی، باغستان غربی، خیابان عدل، بلوار باغستان همچنین حاشیه اتوبان تهران - قزوین محدوده پل حصارک تا ابتدای شهرک گلدشت به صورت کامل از نخاله، زباله و زوائد بصری موجود پاکسازی شد.
 
تفته در پایان بیان کرد: این موضوع سبب می شود شهرداری نقش فعال تر و مفیدتری در محیط شهری ایفا کرده و پاسخگویی مناسب تری به نیازهای شهروندان در محیط شهری داشته باشد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین