تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
plusresetminus
حزب الله : معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیران سلامت گفت: از ابتدای فعالیت مجمع خیرین سلامت در کشور تاکنون شاهد سرمایه‌گذاری این مجمع در حوزه سلامت به میزان ۶ هزار میلیارد تومان هستیم.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۲۷۶
۶۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت کشور سرمایه‌گذاری شد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دیدار معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور و مجمع خیرین سلامت استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار و بر تقویت این مجمع و ارتقای فعالیت‌ها و برنامه‌های آن در استان تاکید شد.
 
انتخابات مجمع خیران سلامت استان اردبیل نیز در این نشست و در حضور امام جمعه اردبیل اردبیل برگزار و اعضای این مجمع انتخاب و معرفی شدند.
 
فعالیت 110 هزار عضو در مجمع خیرین سلامت
 
معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیران سلامت نیز در این دیدار اظهار کرد: از ابتدای فعالیت مجمع خیرین سلامت در کشور تاکنون شاهد سرمایه‌گذاری این مجمع در حوزه سلامت به میزان 6 هزار میلیارد تومان بوده‌ایم که با جلب کمک‌های مردمی در صدد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌ها هستیم.
 
اسماعیل غنیان از فعالیت بیش از 110 هزار نفر به عنوان عضو با مجمع خیران سلامت در کشور خر داد و گفت: این تعداد افراد در 300 نقطه از کشور در راستای تامین نیازهای مردم به خدمات بخش سلامت همکاری و مشارکت می‌کنند.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده شاخص توسط این مجمع در کشور بیان کرد: احداث بیمارستان‌های بزرگ و مجهز از جمله اقدامات این مجمع بوده به طوری که بیمارستان 500 تختخوابی در تبریز، شیراز و برخی شهرهای دیگر توسط این مجمع احداث و تجهیز شده است.
 
معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیران سلامت با تاکید بر جلب مشارکت مردمی در حوزه سلامت گفت: در استان‌هایی که از توان مشارکت مردمی بهره گرفته شده و امور به شکل مردمی انجام شده میزان موفقیت مجمع خیریت سلامت در حد بالایی بوده که با توجه به این مهم تلاش می‌کنیم از این ظرفیت به نحوی مناسب در استان‌های مختلف استفاده کنیم.
 
وی اقدامات این مجمع اعم از تامین فضا و تجهیزات بیمارستانی و نیز درمان و پیشگیری را سرمایه‌گذاری در بخش سلامت برشمرد و تصریح کرد: در زمینه ساخت بیمارستان در استان اردبیل اقدام مطلوبی انجام نشده است اما با اختصاص زمین برای ساخت بیمارستان نجف‌زاده می‌توانیم شاهد ساخت این بیمارستان با حداقل 750 تخت بیمارستانی در سه یا چهار مرحله باشیم.
 
مردم اردبیل 100 میلیارد تومان به مجمع خیرین سلامت کمک کردند
 
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اردبیل نیز در این دیدار اظهار کرد: از ابتدای فعالیت مجمع خیرین سلامت در استان اردبیل تاکنون مردم اردبیل بیش از 100 میلیارد تومان در این حوزه مشارکت و کمک داشته‌اند و این موفقیتی مهم برای این مجمع به شمار می‌رود و تلاش می‌کنیم تا این مشارکت‌ها افزایش یابد.
 
محمدرضا فلسفی با اشاره به نوع کمک‌های مردمی برای مجمع خیرین سلامت تصریح کرد: اغلب مشارکت‌ها و کمک‌های مردمی برای تامین زمین در راستای توسعه مراکز درمانی و در حوزه سلامت و نیز به شکل کمک‌های کالایی بوده است.
 
وی افزود: بیشترین میزان زمین‌های اهدایی در سطح استان مربوط به شهرستان‌هایی پارس‌آباد با 10 میلیارد تومان و شهرستان مشگین‌شهر با پنج میلیارد تومان بوده و در سایر شهرستان‌های استان نیز در این زمینه و نیز برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستانی مشارکت‌های خوبی اتفاق افتاده است.
 
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اردبیل عمده‌ترین و سر‌آمدترین مشارکت مردمی در استان اردبیل را اهدای زمین از سوی فرد خیر برای احداث بیمارستان دانست و گفت: این زمین برای احداث بیمارستان نجف‌زاده در نظر گرفته شده است که ارزش آن بیش از 30 میلیارد تومان است.
 
فلسفی با قدردانی از اقدامات برخی نهادها در راستای کمک به احداث این بیمارستان بیان کرد: عوارض و پروانه ساخت این بیمارستان در حدود 21 میلیارد تومان بوده که شهرداری و شورای شهر اردبیل مبلغی در این زمینه دریافت نکرده‌اند و به صورت رایگان عوارض و پروانه به آن صادر می‌شود که این اقام شایسته قدردانی است.
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین