تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
plusresetminus
حزب الله: نماینده وزن ۴۹ کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا تغییر وزن خواهم داد و به همین دلیل میخواهم در این وزن با کسب یک مدال خوشرنگ به خودم مدیون نباشم.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۵۴۶
بدنبال مدال خوشرنگ بوکس آسیا هستم/ اینجا جای اشتباه کردن نیست

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امید احمدی صفا  به تایلند در مورد شرایط خود پیش از آغاز مسابقات بوکس قهرمانی آسیا اظهار داشت: شرایط بدنی خوبی دارم، در این رقابت ها در وزن ۴۹ کیلوگرم مبارزه خواهم کرد، البته با توجه به اینکه در بازی های المپیک وزن ۴۹ کیلوگرم حذف شده، با تصمیم کادر فنی در وزن ۵۲ کیلوگرم مبارزه خواهم کرد تا انشالله سهمیه المپیک را در این وزن کسب کنم.
 
وی در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: آمده ام به تایلند تا در این وزن با کسب یک مدال خوشرنگ به خودم مدیون نباشم. انشالله بعد از قهرمانی آسیا مسابقات کسب سهمیه المپیک آغاز خواهد شد و ما باید راهی مسابقات قهرمانی جهان شویم. ضمن اینکه بعد از مسابقات روسیه دو تورنمنت دیگر را پیش رو ذاریم، هرکسی در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را نتوانست کسب کند، در آن دو رویداد دیگر باید شانس خود را امتحان کند.
 
 
 
احمدی صفا در پاسخ به این سوال که چقدر از حریفان خود شناخت دارید، گفت: اکبر احدی سرمربی تیم ملی حریفان قزاقستان و هندوستان را آنالیز کرده، آنها مدال آوران دوره قبل هستند. نماینده ازبکستان در وزن ۴۹ کیلوگرم قهرمان المپیک شده و حالا قرار است در وزن ۵۲ کیلوگرم مبارزه کند. دیگر نمایندگان مثل فیلیپین، تایلند، چین و هند قهرمانان خوبی دارند. در هر صورت حریفانم، حریفان آسانی نیستند و کار سختی دارم، البته این طور نیست که نتوانم آنها را شکست دهم، من برای کسب مدال آمده ام و تمام تلاشم را خواهم کرد. اینجا جای اشتباه کردن نیست.
 
دارنده نشان  نقره جام پادشاهی تایلند در پایان صحبت های خود گفت: امیدوارم نگاه مسولان ورزش و کمیته ملی المپیک به رشته المپیکی بوکس نگاه ویژه ای باشد‌ بوکس ورزش المپیکی است و مدال این رشته می تواند در المپیک و بازی های آسیایی در رنکینگ به ورزش ایران کمک کند، امیدوارم که فدراسیون بوکس بیشتر از این حمایت شود.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین