تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
plusresetminus
حزب الله : هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۸۴۴
کار سخت استقلال در جم، امیدواری پرسپولیس در آزادی

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تیم سپیدرود این روز‌ها اصلا حال و روز خوشی ندارد و در حالی که ۳ هفته از آغاز لیگ گذشته آنها هنوز نتوانسته‌اند حتی یک پیروزی کسب کنند. سپیدرودی‌ها با هدایت خداداد عزیزی که الان دیگر سرمربی این تیم نیست، در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر صاحب یک تساوی و ۲ شکست شدند که به نظر می‌رسد این نتایج برای هواداران این تیم اصلا قابل قبل نیست. برخلاف سپیدرود، تیم پدیده که قرار است مقابل آنها قرار بگیرد شرایط خیلی بدی ندارد و از ۳ بازی گذشته خود ۲ پیروزی و یک شکست را برای خود ثبت کردند که به نظر می‌رسد برای شاگردان گل‌محمدی تا اینجای کار قابل قبول بوده است. قطعا هر ۲ تیم قصد دارند برای پیروزی به میدان بروند و با وجود اینکه سپیدرود هواداران پرشوری دارد، به نظر می‌رسد بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.
 
پیکان - گسترش فولاد تبریز/ ساعت ۲۰:۳۰/ ورزشگاه شهدای شهر قدس
 
تیم پیکان در ۳ هفته گذشته توانسته با کسب یک پیروزی و ۲ مساوی نتیجه قابل قبولی را برای خود رقم بزند و شرایط نسبتا مطلوبی برای خود در جدول ایجاد کنند. شاگردان جلالی در هفته‌های اخیر نشان دادند که تیم خوب و با برنامه‌ای هستند و فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند. به همین دلیل انتظار می‌رود آنها از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را برده و برای شکست گسترش فولاد به زمین بروند. در مقابل تیم گسترش فولاد در ۳ بازی گذشته خود ۳ تساوی را ثبت کرده که شاید برای آغاز لیگ برتر نتیجه مطلوبی نباشد و همین امر آنها را برای کسب اولین پیروزی در فصل جدید مقابل پیکان راهی میدان کند.
 
پارس جنوبی جم - استقلال تهران/ ساعت ۲۰:۳۰/ ورزشگاه تختی جم
 
تیم پارس جنوبی که قرار است در هفته چهارم از استقلال میزبانی کند در هفته‌های گذشته یک شکست، یک تساوی و یک پیروزی را برای خود به ثبت رسانده. آنها قصد دارند برای پیروزی مقابل استقلال تهران و با استفاده از امتیاز میزبانی به میدان بروند. در مقابل پارس جنوبی قرار است استقلالی بازی کند که در هفته‌های اخیر نمایش فوق‌العاده‌ای داشته و نشان داده که با وجود همه حواشی که داشته، اما هنوز شفر تیم خود را حفظ کرده است.
 
استقلالی‌ها در ۳ بازی گذشته خود یک پیروزی و ۲ تساوی را ثبت کردند. البته شاید این نتایج برای هواداران این تیم خیلی قابل قبول نباشد، ولی شاگردان شفر در بازی با تراکتورسازی در هفته گذشته نشان دادند که تیم منسجمی هستند و با خرید‌هایی که انجام دادند می‌توانند امسال نتایج بهتری کسب کنند. البته استقلالی‌ها فصل قبل در جم مقابل پارس جنوبی شکست خوردند تا خاطره خوبی از این شهر نداشته باشند. مسلما حضور حداکثری هواداران پارس جنوبی در ورزشگاه می‌تواند کار را برای استقلال سخت کند.
 
فولاد خوزستان - نساجی مازندران/ ساعت ۲۰:۳۰/ ورزشگاه غدیر اهواز
 
تیم فولاد در ۳ بازی گذشته خود در فصل جدید لیگ برتر یک شکست، یک تساوی و یک پیروزی به دست آورده و همین امر می‌تواند آنها را مجاب کند تا در بازی خانگی مقابل نساجی به دومین پیروزی خود در لیگ هجدهم دست پیدا کنند. در طرف دیگر میدان تیم نساجی قرار دارد که امسال تازه لیگ برتری شده و امید‌های زیادی برای درخشش در لیگ هجدهم دارد. برای شاگردان نکونام در ۳ بازی گذشته ۲ تساوی و یک شکست ثبت شده که البته این نتایج برای آنها خوب نیست. نساجی امیدوار است در اهواز به اولین پیروزی خود دست پیدا کند و به این ترتیب دست‌پُر از این شهر خارج شود.
 
جمعه ۲۶ مرداد
 
تراکتورسازی تبریز - سایپا/ ساعت ۱۹:۴۵/ ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
 
قطعا تقابل شاگردان دایی و توشاک در لیگ برتر جذاب خواهد بود چراکه هر ۲ مربی دنبال کسب پیروزی هستند و شکست هر کدام از آنها می‌تواند ضربه بدی به بدنه تیم وارد کند. تراکتوری‌ها در ۳ بازی قبلی خود در لیگ برتر ۲ تساوی و یک شکست را تجربه کردند و این نتایج برای تیمی که امسال از او به عنوان مدعی نام برده می‌شد قطعا نتایج خوبی نیست. تراکتورسازی امیدوار است با استفاده از امتیاز میزبانی مقابل سایپا به اولین پیروزی خود در فصل جدید لیگ دست پیدا کرده و سر و سامانی به شرایط خود در جدول بدهد. شاگردان علی دایی هم در سایپا تا اینجای کار یک شکست، یک تساوی و یک پیروزی به دست آوردند و این تیم امیدوار است در تبریز مقابل تراکتورسازی به دومین پیروزی خود رد فصل جدید برسد.
 
ذوب‌آهن - سپاهان/ ساعت ۲۰:۱۵/ ورزشگاه فولادشهر اصفهان
 
بدون شک دربی اصفهان همیشه یکی از جذاب‌ترین دربی‌های کشور بوده و تقابل این ۲ تیم اصفهانی در نوع خود جالب است. ذوب‌آهن و سپاهان امسال بازیکنان زیادی از یکدیگر گرفتند و تقابل این بازیکنان با تیم‌های سابق خود به جذابیت این بازی می‌افزاید. اصفهانی‌ها در ۳ بازی گذشته خود در لیگ برتر ۲ تساوی و یک پیروزی به دست آوردند و به این ترتیب ۲ تیم تقریبا با شرایط یکسانی راهی میدان می‌شوند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان فصل گذشته در ذوب‌آهن بوده و خیلی از بازیکنان این تیم سبزپوش را این فصل به سپاهان آورده تا جدال تیم‌های اصفهانی از همیشه جذاب‌تر باشد.
 
پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان/ ساعت ۲۰:۳۰/ ورزشگاه آزادی تهران
 
قهرمان ۲ فصل اخیر لیگ برتر امسال هم لیگ را با قدرت آغاز کرده و در ۳ بازی گذشته خود در لیگ برتر ۲ پیروزی و یک تساوی به دست آورده که و فعلا پیش از آغاز بازی‌های این هفته در صدر جدول به سر می‌برد. شاگردان برانکو قطعا امیدواری‌های زیادی دارند که در بازی با نفت مسجد سلیمان سومین پیروزی خود را در چهارمین بازی به دست بیاورند. نفت مسجد سلیمان در ۳ بازی قبلی خود ۲ تساوی و یک شکست داشته که این امر کمی آنها را برای ارائه یک بازی هجومی مقابل پرسپولیس ترغیب می‌کند. نفتی‌ها دنبال کسب اولین پیروزی در لیگ هجدهم هستند و البته کار سختی مقابل پرسپولیس مدعی دارند.
 
صنعت نفت آبادان - استقلال خوزستان/ ساعت ۲۰:۳۰/ وزشگاه تختی آبادان
 
صنعت نفت در ۳ بازی قبلی خود در لیگ برتر ۲ تساوی یک شکست کسب کرده و در حالی که این تیم کمی نسبت به سال گذشته متحول شده، اما هنوز خود را در لیگ پیدا نکرده است. نفتی‌ها قطعا با حمایت هواداران خود و با استفاده از امتیاز میزبانی دنبال کسب اولین پیروزی خود با هدایت سرجیو خواهند بود. از سوی دیگر استقلال خوزستان در ۳ بازی قبلی خود ۲ تساوی و یک شکست به دست آورده و به این ترتیب آنها هم مثل صنعت نفت دنبال کسب اولین پیروزی خود در فصل جدید هستند.
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین