تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
plusresetminus
حزب الله : جلیل فرجاد با اشاره به بازی در نمایش «لاله زار، هتل کاتوزیان» که قرار است در تماشاخانه مهرگان به صحنه برود درباره پررنگ تر شدن فعالیتش در حوزه تئاتر سخن گفت.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۶۴۵
هتل‌دار ارمنی هتل کاتوزیان هستم/ بازنشستگی فعال‌ترم کرده است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جلیل فرجاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیرش در حوزه تئاتر به خبرنگار مهر گفت: مدتی است مشغول تمرین نمایش «لاله زار، هتل کاتوزیان» به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی هستم که قرار است از ۹ دی ماه در تماشاخانه مهرگان به صحنه برود.
 
وی درباره نقشی که در این نمایش برعهده دارد، عنوان کرد: در «لاله زار، هتل کاتوزیان» در نقش مانوک کاتوزیان یک هتل دار ارمنی ایفای نقش می کنم که در لاله زار هتل دارد و همه اتفاقات نمایش در این مکان رخ می دهد. این نمایش یک ملودرام شیرین و جذاب است که در آن ۲ صحنه سیاه بازی با همراهی موسیقی زنده نیز وجود دارد و من در این کار با هنرمندانی چون اردلان شجاع کاوه، حسین مسافرآستانه، فرج الله گلسفیدی، شهره قمر، مهدی مقدم و ... همکاری دارم.
 
فرجاد درباره فعالیتش در تئاتر و کم رنگ شدن حضورش در آثار تصویری توضیح داد: حدود ۵- ۶ سال است که بیشتر در تئاتر فعالیت دارم البته من به کارهای تصویری هم علاقه مند هستم اما این روزها شرایط کمی بحرانی است و بهتر است که درباره اش صحبت نکنم چون یا به مسئولان صداوسیما برمی خورد یا تهیه کنندگان ناراحت می شوند.
 
وی در پایان صحبت هایش یادآور شد: من ۱۶ سال قبل از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازنشسته اداره تئاتر شدم. آن زمان کمی غمگین شدم و احساس کردم که فراموش می شوم اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و فعال تر از قبل در حال فعالیت هستم. در طول چند سال اخیر نیز بیشتر در تئاتر حضور دارم که از این بابت بسیار خوشحالم.
 
بازیگران نمایش «لاله زار، هتل کاتوزیان» (به ترتیب ورود به صحنه) عبارتند از داوود داداشی (حسن سیاه)، فرج الله گلسفیدی (سید حسین)، جلیل فرجاد (مانوک کاتوزیان)، اردلان شجاع کاوه (سرپاس مقتدی)، شهره قمر (فیروزه پرتو)، مهدی مقدم (هدایت مطلق)، حسین مسافر (احمد کسمایی، حسین احمدخانی (پاسبان عزیزی)، مهدی کازرانی (پاسبان مکتبی)، رضا روستا (دکتر احمدی).
 
این اثر نمایشی از ۹ دی تا ۹ بهمن در تماشاخانه مهرگان روی صحنه خواهد رفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین