تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
plusresetminus
حزب الله : بازیکن تازه‌وارد تیم فوتبال پرسپولیس گفت، نفرات خوبی امسال در این تیم حضور دارند و امیدوار است که سرخپوشان در لیگ آینده نتایج قابل‌قبولی بگیرد.
۰
کد مطلب : ۸۷۵۳۴
مبلغی را به راه‌آهن بخشیدم تا قراردادم یک ساله شود

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،رامین رضاییان که صبح امروز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر تمرین‌های خوبی را پشت سر می‌گذاریم و بازیکنان باانگیزه در تمرین‌ها شرکت می‌کنند. نفرات خوبی امسال در تیم ما حضور دارند که امیدواریم سال آینده نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

رضاییان درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس هم گفت: آمده بودم تا مشکل مالیاتی‌ام را حل کنم. خدا را شکر حل شد. قرارداد من هم در هیات فوتبال استان تهران و هم در سازمان لیگ ثبت شده و دیگر مشکلی وجود ندارد. شایعاتی وجود داشت مبنی بر این که با باشگاه راه‌آهن قرارداد یک ساله دارم اما وقتی از سازمان لیگ استعلام گرفته شد، مشخص شد که من هیچ مشکلی ندارم. خوشحالم که به تیم بزرگ پرسپولیس پیوسته‌ام.

او اضافه کرد: پرسپولیس تنها باشگاهی است که من سه جلسه با آنها مذاکره کردم و خودم شخصا این باشگاه را انتخاب کردم. از مربیانی چون منصوریان و فرکی هم تشکر می‌کنم که به من لطف داشتند. به پرسپولیس آمدم که به فوتبالم کمک شود و برای به این تیم آمدن به پول فکر نکردم.

بازیکن فصل گذشته راه‌آهن درباره سقوط این تیم به لیگ یک هم گفت: فصل گذشته راه‌آهن را بدون دریافت هیچ پولی حفظ کردیم. من فقط 10 درصد از پولم را دریافت کردم. آقای رحیمی و کاظمی با سختی‌هایی که تحمل کردند، باعث شدند که تیم در لیگ برتر بماند. باختن این تیم مقابل پیکان کار جالبی نیست. سازمان لیگ خودش کارت بازی موتومبا را صادر کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا یک سال دیگر با راه آهن قرارداد دارد، گفت: این مشکلی بود که حل شد مبلغی را به این باشگاه بخشیدم تا قراردادم یک ساله شود و با این شرایط دیگر مشکلی وجود ندارد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین