تاریخ انتشارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
plusresetminus
حزب الله: مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: ۳۸ نفر از مسافران در راه مانده در این ایام توسط عوامل امدادی اسکان داده شده‌اند.
۰
کد مطلب : ۷۹۸۹۴
۳۸ مسافر در راه مانده در استان البرز توسط هلال احمر اسکان یافتند

احسان نصیری، با بیان اینکه طرح امداد و نجات نوروزی در البرز در حال اجرا است، اظهار داشت: این طرح از 25 اسفند سال گذشته آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز 166 نفر در اثر حوادث مختلف در البرز مصدوم شدند، افزود: از این تعداد 160 نفر به بیمارستان اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر البرز با بیان اینکه 41 درمان سرپایی در این ایام توسط نیروهای امدادی هلال احمر صورت پذیرفته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه 3نفر در این ایام جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه رهاسازی یک خودرو عبوری از محورهای مواصلاتی توسط خودروهای نجات هلال احمر البرز صورت گرفته است، گفت: 251مسافر به صورت داوطلبانه از خدمات حضوری هلال احمر و پایگاه‌های امدادی استفاده کردند.

مدیرعامل هلال احمر البرز با تاکید بر اینکه 38 نفر از مسافران در راه مانده در این ایام توسط عوامل امدادی اسکان داده شده‌اند، تصریح کرد: 775 نفر از نیروها در ایام تعطیلات نوروزی فعالیت کردند.

نصیری با بیان اینکه استان البرز از حجم ترافیکی بالایی برخوردار است، گفت: روزانه 90 نفر درگیر خدمات رسانی در این ایام بودند.

وی با اشاره به اینکه 2 تیم ویژه خواهران در محور کرج-قزوین و چالوس مستقر شده‌اند، خاطرنشان کرد: بالگرد امدادی هلال احمر در پایگاه گلسار مستقر است.

 

 

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین