تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
plusresetminus
حزب الله : رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرج با اشار هبه توسعه روز افزون خدمات و افزایش کیفیت آن در سازمان، گفت: این مهم با هدف آرماش شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۴۴۸
افزایش کیفیت خدمت رسانی با هدف آرامش شهروندان صورت می گیرد



 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد یساولی   این مطلب را اعلام کرد و ادامه داد: اجرای اقدامات عمرانی در سازمان آرامستان های کرج به نحو چشمگیری در حال پیشرفت است و تنها هدف این مهم، کسب رضایت شهروندان و آرامش مراجعان می باشد.

این مسئول با یادآوری این موضوع که روند اجرای پروژه ها در سازمان به نحوی است که موجب ایجاد مشکل برای شهروندان و زائران اهل قبور نشود، خدمت به خلق خدا در راس اقدامات سازمان آرامستان ها مورد توجه همگان است.

یساولی با اشاره به اینکه سازمان آرامستان ها معنویات باید بیشتر از از هر چیزی مورد توجه باشد، بیان کرد: خوشبختانه این اصل در کرج در اولویت است و اقدامات اخیر سازمان شاهدی بر این مدعی است.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرج ایجاد امکانات رفاهی برای مراجعان اهل قبور را از جمله اقدامات سازمان جهت آرامش زائران و مراجعان ذکر و عنوان کرد: کاشت فضای سبز نیز از دیگر اقداماتی است که برای افزایش روحیه شهروندان در سازمان اجرایی شده است.

یساولی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: سازمان برنامه های دیگری نیز برای رفاه زائران اهل قبور در دستور کار دارد که این اقدامات متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین