تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: اختصاص آخرین جمعه ماه رمضان برای خیزش جهانی مسلمانان بر اساس ارزش های اسلامی در برابر اسرائیل و ارزش های غیر اسلامی، تدبیری سیاسی یا نظامی نیست ، بلکه تدبیری دینی ـ اجتماعی است و راهپیمایی باشکوه روز قدس به جهان اسلام گوشزد می کند که فلسطین مسئله نخست جهان اسلام، بوده و هست و خواهد بود.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۸۱۲
راهپیمایی روز قدس، خیزش جهانی مسلمانان در برابر اسرائیل و دشمنان ارزش های اسلامی است

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار  این مطلب را عنوان کرد و گفت: ایجاد وحدت بین مسلمانان و مبارزه با ظلم و فساد در سراسر جهان یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است و قدس سمبل، نماد فلسطین و محور وحدت جهان اسلام می باشد که صهیونیست ها با دست اندازی به قبله اول مسلمانان، بقاء دولت جعلی خود را منوط به ادامه اشغال و یهودی سازی آن می دانند و امت اسلامی نیز هرگز زیر بار این ظلم نمی رود.

شهردار کرج اظهار داشت: آزادی نخستین قبله مسلمانان جهان از دست رژیم غاصب فلسطین آرزوی تمام مسلمانان و مردم جهان است و لازم است برای نجات سرزمین پاک فلسطین در کنار یکدیگر باشیم تا شعار آزادی بیت ‌المقدس را سر دهیم.

ترکاشوند ادامه داد: روز جهانی قدس، ایجاد موجی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جهان اسلام، با هدف خنثی کردن موج تبلیغی و رسانه ای صهیونیستی است؛ روز جهانی قدس،روزی است که مقاومت دینی و مردمی حزب الله در برابر جریان ناسیونالیستی و سازش کارانه حکام عرب می ایستد و جهانی سازی اسلامی مسئله فلسطین در برابر طرح غربی سازی آن مطرح می شود.

این مسئول گفت: مردم همچون سنوات گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر می دهند و ثابت می کنند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین هرگز فراموش نمی شود.

وی در پایان با بیان اینکه روز جهاني قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت امام خميني(ره) و یادآور تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است گفت: راهپیمایی مردم در روز جهانی قدس، موجب به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام و اعلام انزجار از استکبار جهانی است.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین