تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
plusresetminus
حزب الله : شهردار كرج گفت: تعداد 17 هزار پرونده در كميسيون ماده صد مغفول مانده است و شهرداري این کلانشهر طی برگزاری جلسات متعدد با مسئولان دیوان عدالت اداری استان البرز، به دنبال آن است تا بسياري از این پرونده ها را تا پايان سال جاری به سرانجام برساند.
۰
کد مطلب : ۱۵۷۳۱۲
رسیدگی به 17 هزار پرونده مغفول در کمیسیون ماده صد با همکاری دیوان عدالت اداری
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دكتر اصغر نصيري در جمع سرمایه گذاران بخش خصوصی عنوان کرد: شهرداری ها موظف هستند بر چگونگی نحوه ساخت، سازه های شهری با توجه به قوانین مربوطه نظارت داشته باشند؛ در صورتی که سازنده ای پروانه ساختمانی نداشته باشد و یا در ساخت و ساز با توجه به نوع پروانه ساختمانی تخلفی رخ دهد، به این تخلفات در کمیسیون ماده صد شهرداری رسیدگی می شود.
 
شهردار کرج گفت: در حال حاضر، 17 هزار پرونده در کمیسیون ماده صد شهرداری این کلانشهر وجود دارد که نیازمند تعیین تکلیف می باشد؛ رسیدگی به این پرونده ها علاوه بر آنکه شناسایی و جریمه متخلفان ساختمانی را به دنبال دارد، تکلیف سازندگان و سرمایه گذاران را هم مشخص می کند، که این مهم ضمن افزایش روند ساخت و سازها در شهر، انگیزه لازم برای بخش خصوصی را در انجام پروژه های شهری فراهم می کند.
 
نصیری در ادامه بیان کرد: ارتقاي كيفيت ساخت و سازهاي شهری در كرج با ايجاد کمیسیون تخصصی سیما و منظر و طراحی شهری در اين مجموعه پیگیری می شود تا بتوان با ايجاد استانداردهاي لازم زمينه جذب مشاركت بخش خصوصي را فراهم کرد.
 
وی یاد آور شد: شهرداري كرج آمادگي لازم را دارد تا با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود، تسهيلات لازم را در اختيار سرمايه گذاران بخش خصوصي قرار دهد و از این طریق طرح هایی نظير بهسازي بافت هاي فرسوده را در شهر اجرایی کند؛ با طی کردن این مسیر می توان توسعه پایدار را نیز برای شهر رقم زد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین