تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
plusresetminus
حزب الله : عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و افزایش تقاضای خرید، دستگاههای متولی می بایست نظارت بیشتری جهتِ تنظیم بازار شب عید داشته باشند.
۰
کد مطلب : ۱۳۶۶۱۲
لزوم نظارت دستگاه های متولی جهتِ تنظیم بازار شب عید

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غفور قاسم پور   با تاکید بر لزوم نظارتِ دستگاه های متولی جهتِ تنظیم بازار در شب عید اظهار داشت: عرضه سریع کالاهای اساسی با سود کم و خرده‌ فروشی در شبکه‌های توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌تواند راهکار مطمئنی برای کمک به تنظیم بازار باشد.
 
وی عنوان کرد: باید با نظارت بیشتر؛ بازار توزیع اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم برای شب عید را رصد کرد تاکمبودها و نیازهای آن تامین شود در غیر اینصورت اگر بازار رها شود و نظارتی بر آن صورت نگیرید نارضایتی در بین شهروندان ایجاد خواهد شد.
 
این مسئول ادامه داد: تنظیم بازار شب عید در وهله اول از وظایف اتاق اصناف است و در کنار آن همه دستگاه های نظارتی که متولی این امر هستند می بایست با هم افزایی، نسبت به تنظیم بازارِ شب عید، اهتمام ورزند.
 
قاسم پور در ادامه ضمن هشدار به خانواده ها در خصوص مراسمِ چهارشنبه آخر سال گفت: فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی نوجوانان نسبت به آیین ها ،آداب و رسوم ایرانی که خانواده محوری را در ماهیت خود جای داده اند؛ می تواند نوجوانان را از آسیب های اجتماعی و صدمات جدیِ جسمی حراست نماید.

منبع : پایگاه خبری میریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین