تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
plusresetminus
حزب الله:نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امر به معروف و نهی از منکر در عرصه اجتماعی ما منزوی شده است.
۰
کد مطلب : ۱۴۶۰۱۷
علم الهدی: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه منزوی شده است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت الله سید احمد علم الهدی صبح چهارشنبه در همایش ملی علمی پژوهشی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر که در مشهد برگزار شد اظهار کرد: مسئله اهمیت امر به معروف و نهی از منکر هرچقدر مورد تبیین قرار گیرد، هیچ بیانی بالاتر از این نیست که یک فریضه الهی و واجب است‌.


وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک موضوع اجتماعی است که باید در این همایش مورد توجه قرار گیرد افزود: در ابتدای تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، کسانی که دغدغه امر به معروف و نهی از منکر را داشتند از تصویب این قانون خوشحال شدند.


رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی تصریح کرد:  ما دارای جامعه‌ای هستیم که پسوند اسلامی دارد و معتقدیم در دنیا تنها نظامی که به پیامبر انتصاب دارد نظام جمهوری اسلامی ایران است.


وی ادامه داد: نظامی که سرلوحه تمام اقدامات و الگویش جان دادن در راه خدا است، چطور نیازمند به قانون امر به معروف و نهی از منکر نباشد؟


علم االهدی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر با همه عظمت و اهمیتی در جامعه ما چنان منزوی است که نه تنها به عنوان ارزش بیان نشده بلکه مردم نیز با آن انس ندارند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین