تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
plusresetminus
حزب الله : فرماندار شهرستان اشتهارد تعداد واجدان شرایط رای دادن در این شهرستان را ٣٨ هزار نفر اعلام کرد و از استقرار ٥١ شعبه اخذ رای خبر داد
۰
کد مطلب : ۱۴۰۹۵۰
استقرار ٥١ شعبه اخذ رای در اشتهارد/٣٨ هزار نفر حق رای دارند
 

 

                        
                       
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،                      

ابوالفضل اینانلو با اشاره به اینکه بیست و نهم اردیبهشت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در سطح کشور برگزار خواهد شد، اظهار کرد:  تمهیدات و مقدمات لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم شده است.

وی با اعلام اینکه تبلیغات محیطی در شهرستان، شهر و روستا برای حضور مردم انجام گرفته که ضرورت حضور مردم را متذکر شده است، افزود: خوشبختانه تبلیغات خوبی در زمینه حضور مردم در سطح شهرستان اشتهارد انجام گرفته است.

فرماندار شهرستان اشتهارد خاطرنشان کرد: کاندیداهای  ریاست جمهوری و نامزد های شوراهای شهر و روستا فعالیت و تبلیغات خود را از موعد مقرر شروع کرده که تا هشت صبح روز پنج شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

اینانلو با بیان اینکه دو مورد تخلف انتخاباتی از سوی نامزدهای شورای شهر در شهرستان گزارش شده بود که بر اساس قانون بررسی و تدکر لازم در این خصوص ارائه شد، گفت: خوشبختانه در شهرستان با کمترین تخلف انتخاباتی مواجه بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه در مجوع ۵۱ شعبه اخذ رای در شهرستان اشتهارد وجود دارد که از این تعداد هشت شعبه برای بخش مرکزی و ۸ شعبه برای بخش پلنگ آباد در نظر گرفته شده است، گفت: یک شعبه سیار نیز برای انتخابات ریاست جمهوری برای روستاهایی که فاقد انتخابات شورا هستند، در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان اشتهارد تعدادشرکت کنندگان در دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی در اشتهارد را ۱۸ هزار نفر اعلام کرد و افزود: با توجه به آمار جدید مرکز آمار رشد ۲۰ درصدی افزایش شرکت کننده در این شهرستان شاهد خواهیم بود.

اینانلو یادآور شد: تعداد افراد واجد شرایط برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در اشتهارد از ۳۱ هزار نفر به ۳۸ هزار نفر افزایش یافته است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین