تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
plusresetminus
حزب الله : سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اجرای طرح استقبال از بهار در سطح شهر همراه با فضاسازی مناسب در حوزه های فضای سبز و منظر آرایی شهر برای این ایام خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۴۵۳
طرح استقبال از بهار در کرج همراه با فضاسازی مناسب این ایام اجرایی می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حسین عطایی با اعلام این خبر گفت: همزمان با دیگر واحدهای مجموعه شهرداری کرج، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  نیز با اجرای طرح استقبال از نوروز در حوزه های زیباسازی و فضای سبز نسبت به آماده سازی شهر برای استقبال از بهار مشارکت خواهد داشت.
 
وی با اشاره به اینکه آماده سازی شهر در این ایام هماهنگی دیگر ارگان ها را با سازمان در این خصوص می طلبد گفت: تعامل با سازمان های تابعه شهرداری کرج که هر کدام به نوعی در این امر دخیل هستند و در نهایت هدف تمامی نهاد ها رضایت مندی شهروندان می باشد می تواند نقش موثری در مهیا ساختن شهر برای استقبال از بهار داشته باشد.
 
سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  افزود: امسال با توجه به ادغام دو سازمان پارکها و زیباسازی و شکوفایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز  علاوه بر نوسازی و بهسازی المان های مربوط به زیباسازی در سطح شهر، پاک کردن دیوار نوشته ها در معابر و خیابان ها و دیگر اقداماتی که سازمان برای ایجاد محیطی زیبا و تمیز در شهر با هدف رفع اغتشاش بصری در مکان های عمومی  انجام خواهد داد آماده سازی و رفع نواقص و اشکالات احتمالی پارکها و کاشت گل ها و گیاهان  نیز به صورت همزمان انجام خواهد شد.
 
عطایی  همچنین در پایان سخنان خود اظهار داشت: امید است بتوانیم با انجام هماهنگی و برنامه ریزی در این راستا سهم کوچکی در نشاط و شادابی شهر داشته باشیم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین