تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
plusresetminus
حزب الله : سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج دربازدید از بوستان های جهان نما و مجموعه بین المللی تنیس از امکان سنجی جهت جذب سرمایه گذار برای این دو بوستان در آینده ای نزدیک خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۷۰۹۵۷
تبدیل بوستان جهان نما به قطب گردشگریِ کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،با وجود بوستان جنگلی جهان نما در شرق کرج به زودی این مکان به یکی از قطب های بزرگ گردشگری تبدیل و با امکان سنجی جذب سرمایه گذار برای این بوستان و  مجموعه بین المللی تنیس زمینه های  لازم برای حضور و استفاده بیشتر شهروندان از این فضاها فراهم خواهد شد.
 
با توجه به اینکه در هر شهري مکان هايي وجود دارد که بين مردم محبوبيت زيادي داشته و يکي از نقاط خاطره انگيز آن شهر محسوب مي شوند و به دليل موقعيت جغرافيايي خود براي مردم بسيار اهميت پيدا مي کند و قابلیت ایجاد کسب و کارهاي فراواني را در اطراف خود دارد، اهمیت به این فضاها که موجب رونق صنعت گردشگری و فراهم شدن فرصت های سرمایه گذاری خواهد شد از بسیاری جهات ضرورت می یابد.
 
از اين رو پیمان بضاعتي پور سرپرست سازمان سيما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از دو بوستان بزرگ جهان نما و مجموعه بین المللی تنیس بازديد کرد تا نقاط نيازمندِ اصلاح و مناسب‌سازي ها مشخص و تصميماتي براي اصلاح فضاها جهت حضور همه شهروندان در این مکان ها اتخاذ شود.
 
 سرپرست سازمان سيما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج طی این بازدیدها به ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت های این مجموعه ها به ویژه جهان نما اشاره کرد و گفت: پارک جهان نما در حوزه گردشگری مستعد و دارای ظرفیت های فراوانی ست و این بوستان می تواند بسترِ توسعه گردشگری شرق کرج را مهیا سازد.
 
بضاعتی پور ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک با شناخت و ایجاد فضاهای مناسب برای امکان سنجی ، جذب سرمایه گذار و تقویت و توسعه قطب گردشگری این دو مجموعه اقدام خواهد شد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین