تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
plusresetminus
حزب الله : رئیس اتاق باررگانی استان البرز استفاده مطلوب از فناوری اطلاعات و ارتباطات را گامی مهم در رفع موانع تولید و اشتغال و حرکت به سمت ترغیب صاحبان سرمایه به کارآفرینی عنوان کرد و گفت: اتاق فکر "آی تی" در اتاق بازرگانی استان البرز تشکیل می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۷۵۹
اتاق فکر "آی.تی" در اتاق بازرگانی استان البرز تشکیل می‌شود‌

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رحیم بنامولایی اظهار داشت: از این پس با تشکیل نشست‌های مستمر در اتاق فکر  "آی تی"، در پی آن هستیم که با بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه‌های صاحبان فکر و اندیشه، بهبود در حد انتظار فضای کسب و کار را تجربه کنیم.

وی افزود: همکاری و هماهنگی میان بخش‌های خصوصی و دولتی در مسیر استفاده مطلوب فعالان اقتصادی از "آی تی" به معنای هدایت جامعه به سوی توسعه اقتصادی است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: هدف از تشکیل اتاق فکر "آی تی"  ساماندهی فناوری اطلاعات و رفع انبوه فرایندها و نارسایی‌های مخل کسب و کار در سازمان‌های استان است.

بنامولایی عنوان کرد: ما اگر بتوانیم در نشست‌های اتاق فکر "آی تی" برای اعمال روش‌های منطقی و کارآمد پیشنهادهای مناسبی برای رفع موانع در جهت  رونق اقتصاد استان ارایه کنیم، قطعا استفاده مجریان از این پیشنهادات مسیر را  برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هموار می‌کند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون فعالان اقتصادی برای دریافت انواع مجوزها با اتلاف وقت و سرگردانی مواجه هستند و برای دریافت هر مجوزی مجبورند زمان طولانی را تحمل کنند، افزود: امید است با همکاری و همت مجریان استان زیرساخت‌های لازم برای برخورداری از فناوری اطلاعات فراهم آید تا بسیاری از مشکلات و دست اندازهای غیر طبیعی در مسیر بهبود فضای کسب و کار برطرف شود.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین