تاریخ انتشاريکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
plusresetminus
حزب الله : مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک کرج گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز امسال برای نخستین‌بار کمک‌های مردمی و فطریه را از طریق اینترنتی و موبایل دریافت می‌کند.
۰
کد مطلب : ۱۴۴۰۵۵
آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز امسال هیچ‌گونه صندوق فطریه‌ای در سطح شهر ندارد

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،افشین وجدانی  اظهار داشت: آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز امسال هیچ‌گونه صندوق فطریه‌ای در سطح شهر ندارد.

وی افزود: آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز امسال برای اولین بار کمک‌های مردمی و فطریه را از طریق اینترنتی و موبایل دریافت می‌کند.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک  کرج عنوان کرد: شماره واریزی فطریه شهروندان #4321*780* و یا  #10002 *733 * است که می‌توانند در استان فطریه‌های خود را در اختیار آسایشگاه خیریه کهریزک برای هزینه معلولین، کودکان و  سالمندان قرار دهند.

وجدانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 800 سالمند، کودک و معلول را به شکل شبانه روزی و روزانه داخل منزل و آسایشگاه ارائه خدمت می‌دهیم که از خدمات کهریزک بهره‌مند می‌شوند.

 مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک کرج با اشاره به اینکه چیزی حدود 13 هزار مریض در طول ماه از خدمات درمانگاه پزشکی و توانمندی کهریزک بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: قابل ذکر است در سال جاری بحث گذاشتن کودکان  در کنار خیابان بسیار محدود بوده و تا این لحظه خبری بدست ما نرسیده است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین