تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
plusresetminus
حزب الله : رئیس شورای اسلامی شهر کرج از مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد به عنوان ثروت و سرمایه ای یاد کرد که سالهاست خاک می خورد و بلااستفاده مانده است.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۹۵۵
مجتمع صنفی شیخ آباد، ثروتی که خاک می خورد

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمود دادگو در گفتگو با خبرنگار  با اعلام مطلب فوق گفت: راه اندازی مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد یکی از مطالبات دیرین و مغفول صنعتگران و صاحبان مشاغل از مدیریت شهری کرج است و جا دارد که این مهم به ویژه در دستور کار شورای پنجم قرار گیرد و در سالی که مزین به تولید و اشتغالزایی است، گام مهمی در همین زمینه برداشته شود.
 
وی ادامه داد: مدیریت شهری کرج در اواخر دهه هفتاد شمسی با هدف خروج صنایع و مشاغل آلاینده و مزاحم از شهر نسبت به طراحی مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد در زمینی به مساحت 320 هکتار اقدام کرد اما از آن مقطع تاکنون میلیاردها تومان از سرمایه های شهر و شهروندان در این فضا خاک می خورد و اما و اگرهای فراوانی برای بازگشایی آن وجود دارد.
 
این مسئول شهری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری شعار ملی سال 96 تاکید ویژه ای بر رونق تولید و اشتغالزایی داشته اند، اذعان داشت: به گفته مسئولان اتاق اصناف استان، با راه اندازی و آغاز بکار مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد حداقل 5 هزار فرصت شغلی مستقیم و چند هزار فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد خواهد شد که گامی ارزنده در راستای اشتغالزایی برای جوانان و نیز رونق بخشی به فعالیت های تولیدی و اقتصادی به شمار می رود.
 
وی در پایان با بیان اینکه نباید نسبت به شعار ملی سال نگرش شعارگونه داشت، خاطر نشان کرد: اکنون با گره گشایی از مشکلات مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد می توان حداقل 10 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم برای ساکنین این خطه ایجاد کرد و جانی دوباره به واحدهای صنفی و تولیدی بخشید و هیچ گونه اهمالی در این مسیر خطیر پذیرفتنی نیست.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین