تاریخ انتشارجمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
plusresetminus
حزب الله:کمبود زیرساخت های فرهنگی، ورزشی، آمار بالای بیکاری، ناموزونی جلوه های بصری شهری و کم کاری دستگاه های خدمات رسان ،‌تنها بخشی از مشکلات کرج نشینان است.
۰
کد مطلب : ۱۳۹۸۸۰
ضرورت تحول در زیر ساخت های ورزشی و فرهنگی کرج
دكتر محمد رضا انواري استاد علوم ارتباطات  با بيان اين مطلب گفت :‌ این شهر در زمینه امکانات ورزشی ضعیف است و این امر ناشی از بی توجهی مسئولین به ورزش و جوانان شهر کرج است ، که باید با همفکری و همکاری وزارت ورزش و جوانان ، تربیت بدنی شهر کرج و شهرداری ، فضاهای ورزشی شهر کرج را توسعه داده و امکانات بهتری را فراهم  کرد.
وي افزود :‌ به نظرمی رسد برای حل این معضلات در قدم اول باید ساختار مدیریت واحد شهری دركرج  شکل گیرد و تامین رفاه و آسایش مردم مهمترین هدف باشد.
دکتر انواری افزود : توجه به مشکلات کلان که مردم شهر کرج با آن دست و پنجه نرم می کنند ، مانند مشکلات عمرانی ، نظافت ، بازار مسکن و …  پس اولویت  بایدحل اینگونه مسائل باشد
وي تاكيد كرد :  چشم انداز اولیه شهر کرج باید این باشد که : کجا هستیم و به کجا قصد داریم برسیم ،  اولویتها باید دسته بندی شوند ، در زمینه ورزشی درجه اول رفع کمبود امکانات ورزشی است .
این استاد دانشگاه با اشاره به اين  كه توسعه زير ساخت ها حق مردم است ، افزود : زمانی که جوانان فضای مناسبی  از  جمله ورزشگاه های مجهز، سینمای مدرن و به روز، سالن های تئاتر و حتی پارک و فضای تفریحی سالم برای تخلیه انرژی خود نداشته باشند چطور می توان ازآنها توقع داشت که به سمت قلیا سراها کشیده نشوند؟
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین