تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
plusresetminus
حزب الله: نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان رهبری در نظام اسلامی خاطر نشان کرد: مجلس خبرگان رهبری یکی از خطیرترین وظایف و جایگاه‌ها را در نظام شکوهمند اسلامی بر عهده دارد. چرا که با استفاده از شناخت عمیقی که اعضای آن از معارف اسلامی دارند، انتظار می‌رود که خط تام ولایت را که در عرصه‌ی غیبت وجود دارد را تحصیل کرده و فقیهی جامع‌الشرایط را به جمهوری اسلامی معرفی کند.
۰
کد مطلب : ۶۲۴۷۸
آیت‌الله کنی چهره‌ای موجه و معقول است

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در مراسم افتتاحیه شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری که در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد، با بیان این که در این دور از اجلاس خبرگان رهبری به دلیل کسالت آیت‌الله مهدوی کنی جلسات بدون حضور وی برگزار می‌شود به سوابق آیت‌الله مهدوی کنی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله مهدوی کنی سوابق درخشانی قبل و پس از انقلاب اسلامی در کارنامه‌ی افتخارات خود دارد. این بزرگوار هم در رکاب امام خمینی _(ره) بوده و هم در کنار مقام معظم رهبری.

وی افزود: حضور ایشان در عرصه‌های خطیب و جایگاه علمی و تقوایی عملی ایشان موجب شده است که چهره‌ای موجه و معقولی از ایشان در میان همه‌ی اقشار ایجاد شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین