تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
plusresetminus
شهردار منتخب کرج عنوان کرد؛

کرج از رکود خارج می شود اگر همدلی باشد

حزب الله : شهردار منتخب کلانشهر کرج گفت: با هم افزایی و همکاری گسترده کرج از رکودی که بر آن حاکم شده خارج می شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۹۶۵
کرج از رکود خارج می شود اگر همدلی باشد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فرمانده حوزه ۸ بسیج سیدالشهدای شهرداری کرج و پرسنل این مجموعه در دیدار با شهردار منتخب کرج ضمن تبریک به موجب انتخاب شایسته ی قدردانی اعضای شورای شهر به تشریح عملکرد و اقدامات بسیج شهرداری پرداخت.
 
 سرپرست شهرداری کرج در این نشست با اشاره به اینکه تمام توان خود را در راستای حفظ و صیانت از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی همچنین ارایه خدمات شایسته به شهروندان به کار خواهیم گرفت، افزود: انقلاب اسلامی ایران با وحدت مردم به ثمر نشست به همین سبب باید با خدمات رسانی بهتر امید را در دل مردم زنده نگه داریم.
 
علی اصغر کمالی زاده در بخش دیگری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز استکبار جهانی به دنبال این است که مردم را از نظام نا امید کند، ادامه داد: بسیجیان فداییان ولایت، نظام و انقلاب هستند که باید با شفاف سازی و عملکرد خوب خود مردم را بیش از پیش دل گرم کنند.
 
سرپرست شهرداری کرج تاکید کرد: برنامه داریم به طور مرتب در ارتباط با پرسنل و کامندان باشیم تا با هم افزایی و همکاری همگانی شهر را از رکودی که بر آن حاکم شده خارج کنیم.
 
فعالیت های متعدد بسیج در حوزه های فرهنگی اجتماعی
فرمانده حوزه ۸ بسیج سیدالشهدای شهرداری کرج نیز در ادامه با بیان اینکه حوزه ۸ سیدالشهدای شهرداری کرج با ۷ پایگاه بسیج، فعالیت های متعددی در حوزه های فرهنگی، ورزشی، دینی و اجتماعی داشته است، افزود: تهیه و تامین جهیزیه برای نوعروسان از برنامه های مهم بسیج شهرداری کرج است.
 
سرهنگ غلام قربانی با اشاره به این که بسیجِ شهرداری کرج مجموعه ای فعال و پویا است که با تکیه بر فعالیت گروهی و جمعی تلاش می کند، تصریح کرد: درصدد هستیم خدمات خوبی از سوی بسیج شهرداری کرج به زائرین پیاده روی بزرگ اربعین حسینی ارایه  کنیم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین