تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
plusresetminus
چه شده است که نشریه هتاک شارلی‌ابدو به راحتی به مقدسات میلیاردها نفر از مردم جهان توهین می کند اما نه تنها سران غرب آن را محکوم نمی کنند بلکه حمایت نیز می کنند?
۰
کد مطلب : ۷۴۲۸۶
راز حمایت غرب از توهین به پیامبر اسلام(ص)
 
 

چه شده است که نشریه هتاک شارلی‌ابدو به راحتی به مقدسات میلیاردها نفر از مردم جهان توهین می کند اما کسی آن را در غرب محکوم نمی کند و به راحتی به نام کاذب آزادی بیان، رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را که مظهر خلق نیکو، عدالت، صبر، زیبایی، شجاعت و سرشار از علم و نیکی بود را مایه تمسخر و استهزا قرار می دهد و بر آن پافشاری می کند؟

سر منشا و سر نخ حوادث اخیر فرانسه را می توان در حملات 11 سپتامبر دانست که حال پس از گذشت سالها، مردم جهان به خوبی به این نتیجه رسیدند که این حادثه تروریستی، برنامه و طرحی از سوی غرب و بخصوص آمریکا و صهیونیسم جهانی بود که پروژه اسلام هراسی را کلید بزند و به بهانه آن به خاورمیانه و تروریست‌های القاعده حمله کند و با کسانی بجنگد که به اعتراف هیلاری کلینتون خود آنها را ایجاد و ساماندهی کرده بود.

پس از افغانستان، عراق قطعه بعدی پازل غرب و صهیونیسم جهانی بود که با توجیه افکار عمومی به بهانه مبارزه با تروریسم و انهدام سلاحهای کشتار جمعی وارد این کشور شده و تغییرات اساسی را در ساختار سیاسی آن ایجاد کردند؛ سلاحهایی که هیچ گاه یافت نشد.

قطعه بعدی این پازل تحریم غیرانسانی و همه جانبه جمهوری اسلامی ایران توسط غرب و ایران هراسی و در پی آن اسلام هراسی با ادعای دستیابی ایران به سلاحهای هسته‌ای بود، ادعایی که هیچ گاه اثبات نشد و البته هیچ گاه رسانه های غرب به تلاش ایران برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای و استفاده غیرنظامی از آن برای تامین منابع انرژی خود نکردند.

پس از آن حمایتهای غرب بود که باعث پدید آمدن و تقویت تروریست های افراطی در سوریه با تجهیز و تحریک مخالفان دولت و سپس تهاجم همین تروریستها به عراق شد و اصلی ترین قطعه این پازل بر جای خود گذاشته شد. تروریست هایی که به نام دولت اسلامی، تجاوز، وحشی گری و آدم کشی را رویه خود قرار داده اند و هزاران زن و مرد و پیر و جوان را به قتل رسانده اند. غرب با این کار یک تیر را به چند نشان زد؛ هم اسلام هراسی را در جهان تقویت کرد و هم کسانی را که گرایشی به اسلام داشتند با تبلیغات وسیع به سوی اسلام خود ساخته و کاذب کشاند و هم باعث تضعیف مخالفان رژیم غاصب کودک‌کش صهیونیستی در منطقه شد. این مساله درجایی نمایان تر شد که هیلاری کلینتون در کتاب خاطراتش عنوان کرد آمریکا داعش را برای تشکیل یک حکومت اسلامی از مصر تا عربستان ایجاد و حمایت کرد.

اگرچه سران غربی بعدها برای از بین بردن تروریست های خود ساخته داعش هم پیمان شدند اما کذب این مدعا جایی اثبات می شود که تاکنون نتوانسته اند برخورد جدی با آنها داشته باشند و حتی به بهانه ارسال سلاح برای مخالفان تروریستهای داعش، به داعش سلاح ارسال کرده اند و اینها همه نشانه ای از این است که داعش در حال انجام ماموریتِ غرب و بخصوص آمریکا و اسرائیل در عراق و سوریه است، ماموریتی به نام اسلام هراسی و اسلام گریزی که وجهه اسلام را که دینی سراسر مهربانی است در نزد افکار عمومی جهانیان همچون یک دیو وحشی به نمایش بگذارد. البته بعید هم به نظر نمی رسد روزی خبر قتل سرکرده داعش همچون سرکرده القاعده توسط آمریکا منتشر شود و این به منزله پایان ماموریت داعش برای پروژه وسیع غرب خواهد بود.

اما حال با حمله همان تروریستهایی که با حمایت کشورهای غربی و صهیونیسم جهانی افکارشان ساخته و تقویت شده، به نشریه هتاک شارلی ابدو و قتل کارکنان آن قطعه دیگری از پازل غرب را بر جای گذاشته شد که در آغاز سال نو میلادی در سکوت خبری جهان، بمب خبری منتشر شود و باز بیش از پیش جهان غرب را از اسلام بترسانند، آن هم در کشوری در قلب اروپا که دارای تعداد زیادی مسلمان و میزان زیادی از گرایش به اسلام است و بعید نیست تا دهه آینده مرکز اسلام در قلب اروپا شود و مسلمانان زیادی صاحب منصب های حکومتی شوند.

سپس قطعه دیگر این پازل را تکمیل کردند و مضحکانه ترین راهپیمایی جهان در پاریس اتفاق افتاد؛ راهپیمایی در محکومیت تروریسم که در جلوی آن نتانیاهوی کودک‌کشی که سردمدار کنونی تروریسم جهانی است و چندی پیش در غزه بزرگترین فاجعه بشری جهان را رقم زد و هزاران کودک و زن و مرد و پیر و جوان بی دفاع را به کام مرگ کشاند راه می رفت! اگرچه بسیاری از سران کشورهای حامی تروریستهای داعش هم نظیر انگلیس، فرانسه، امریکا و ترکیه در آن حضور داشتند و معلوم نبود آیا آنها راهپیمایی علیه خود و عوامل خود راه انداخته اند و قصد خودزنی و خودکشی دارند؟

آن موقع که جمهوری اسلامی ایران و علمای مسلمان شیعه و سنی از خطر ظهور افراطی‌گری و داعش هشدار می دادند چرا آنها از این افراط گراها حمایت می کردند که حال سرِ تفنگ همین تفکر تروریستی به سوی مردم خودشان نشانه رفته است.

اما سوال اصلی اینجاست و آن هم اینکه این افراد که چشمشان را در مقابل کشتار وحشیانه هزاران مسلمانان در غزه و سوریه و عراق بسته اند چگونه پس از تعدادی کشته در نشریه هتاک شارلی ابدو اینچنین سر و صدا به راه انداخته اند؟ و چرا توهین های شارلی ابدو به پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم نمی کنند و بدتر از آن "کمپین من شارلی ابدو هستم" را به راه انداخته اند؟ و چرا از توهین های دوباره این نشریه گمراه حمایت می کنند و این نشریه، کاریکاتورهای توهین آمیز خود را در میلیونها نسخه چاپ و منتشر می کند و به اعتقادات میلیاردها نفر مسلمان و خداپرست توهین می کند؟ چرا که اگر به دنبال آرام کردن اوضاع باشند حداقل باید از نشر مجدد کاریکاتورهای موهن جلوگیری کنند و بدتر از آن کامرون نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی تامل برانگیز توهین به ادیان و مقدسات را حق افراد و نشانه آزادی بیان می داند!

جواب این سوال یک چیز است و آن اینکه غرب که با کنار زدن ادیان الهی بخصوص اسلام و مقدسات و تمسک به لیبرالیسم، اومانیسم و ماتریالیسم خود را پرورش داده و بزرگ کرده و حتی از آموزه های شیطان پرستان مبنی بر توهین به ادیان حمایت کرده، حال در مقابل ایدئولوژی اسلام و گرایش روز افزون مردم جهان به آن وامانده و هیچ پاسخی ندارد که به مبانی روشن و خدا محورانه آن بدهد و تنها راهی که یافته این است که با سلاح توهین و تخریب به سراغ ادیان الهی و دین مبین اسلام و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت مسیح(ع) برود و با توهین نقشه های خود را پیش ببرد.

این توهین‌ها نشانه شمارش معکوس سقوط مترسک عظیم و پوشالی تفکر غرب  در مقابل عظمت اسلام و تفکر اسلامی و گرایش به این تفکر ناب الهی است و چیزی نمانده که صدای سقوط غرب و تفکرش با آن همه زرق و برق و تجمل در مقابل ایدئولوژی اسلام گوش جهانیان را کر کند، همچنان که فوکویاما صاحب نظریه مشهور «پایان تاریخ» که سرنوشت همه حکومت ها را در لیبرال دموکراسی می دید حال حرف خود را پس گرفته است؛ و این مقدمه اصلی ایدئولوژیکی ظهور موعود جهانی است یعنی تمام گرایش های فکری ساخته بشر در مقابل تفکر الهی و اسلام خورد و ذلیل گردند و این آخرین سنگر غرب و تفکرش در مقابل اسلام است زیرا «توهین نشانه عجز و آخرین سلاح فرد ناتوان است».

 هادی شریفی

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین