تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
plusresetminus
حزب الله : فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری ۵۵ هزار و ۹۴۵ جلد گذرنامه در استان صادرشده که بخش زیادی از آن مربوط به زائران اربعین است.
۰
کد مطلب : ۱۸۱۳۶۰
افزون بر ۵۵ هزار گذرنامه در استان البرز صادرشده است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: برای اخذ ویزا می‌بایست به سامانه سماح مراجعه و ضمن ثبت‌نام در سامانه مذکور از طریق دفاتر حج و زیارت مستقر در استان نسبت به دریافت ویزا اقدام کنند.
 
وی اضافه کرد: زائرانی که گذرنامه معتبر دارند می‌توانند قبل از اعزام وضعیت خروج خود را ازنظر ممنوعیت با مراجعه به اداره مهاجرت و گذرنامه استان البرز استعلام کنند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زائران در سال جاری فقط با داشتن گذرنامه الصاق به ویزای کشور عراق می‌توانند از مرز خارج شوند حتماً گذرنامه برای مسیرهای گذرگاهی به همراه داشته باشند.
 
سردار محمدیان افزود: زائران حسینی فقط می‌توانند با گذرنامه خود اقدام به مسافرت کنند و در صورت استفاده از گذرنامه غیر، مورد تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.
 
وی گفت: متقاضیان سفر به کربلای معلی از اعتماد کردن و سپردن امور مربوط به دریافت ویزا به اشخاص ناشناس و غیر معتبر خودداری کنند؛ زیرا این امر نتیجه‌ای جز کلاه‌برداری و سوءاستفاده از گذرنامه افراد نخواهد داشت.
 
فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: درصورتی‌که داشتن هرگونه سؤال یا ابهامی، تنها به نیروهای انتظامی مستقر در اداره مهاجرت و گذرنامه مراجعه و پاسخ خود را دریافت کنند و به افرادی که به‌عنوان رابط اداره مهاجرت و گذرنامه یا به هر عنوان دیگر در اطراف اداره موردنظر اقدام به تبلیغ در خصوص دریافت روادید و گذرنامه می‌کنند، اطمینان نکنند.
 
سردار محمدیان افزود: اداره مهاجرت و گذرنامه در خصوص اربعین حسینی به‌منظور افزایش ساعت کاری در ۲۷ دفتر پلیس +۱۰ به‌صورت روزانه به مدت دو ساعت با مدیریت و کنترل اداره گذرنامه برای ارائه خدمات هرچه سریع‌تر به متقاضیان که قصد زیارت به کربلای معلی رادارند خدمات می‌دهند.
 
گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری ۵۵ هزار و ۹۴۵ جلد گذرنامه در استان البرز صادرشده که بخش زیادی از آن مربوط به زائران اربعین حسینی است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین