تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
plusresetminus
حزب الله : در پی حوادث اخیر فرانسه و وقایع مشابه، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام مهمی خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی صادر کردند.
۰
کد مطلب : ۷۴۵۵۶
بازتاب پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی
 
  به گزارش شبکه خبری حزب الله ،در پی حوادث اخیر فرانسه و وقایع مشابه، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام مهمی خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی صادر کردند.

رسانه‌های جهان به انعکاس این نامه پرداختند.

خبرگزاری فرانسه نوشت رهبر معظم ایران از جوانان غرب خواست تا اسلام را مطالعه کنند و « در واکنش به سیل پیش‌داوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید.»

نشریه فارین پالیسی نوشت رهبر ایران در نامه‌ای سرگشاده و غیر منتظره به جوانان اروپا و آمریکا اظهار داشت: اصرار نمی‌کنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه می‌گویم اجازه ندهید این واقعیت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود.

شبکه بلومبرگ نوشت آیت الله خامنه ای رهبر ایران از جوانان غرب خواست درباره اسلام پیش داوری نکنند.

شبکه المیادین: آیت الله خامنه‌ای جوانان غربی را به شناخت اسلام از منابع اصلی دعوت کرد.

صدای روسیه گزارش داد رهبر معظم انقلاب ایران در نامه ای سرگشاده جوانان اروپا و آمریکای غربی را دعوت کرد تا اسلام را بشناسند و گفت غرب به دنبال هراس افکنی و نفرت پراکنی علیه اسلام است.

نیویورک مگزین نوشت رهبر ایران از جوانان غرب خواست تا با ذهن باز درباره اسلام تفکر کنند وی در نامه‌ای سرگشاده نوشت: از شما می‌خواهم اجازه ندهید با چهره‌پردازی‌های موهن و سخیف، بین شما و واقعیت، سد عاطفی و احساسی ایجاد کنند و امکان داوری بیطرفانه را از شما سلب کنند.

همچنین نامه سرگشاده حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین