تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
plusresetminus
حزب الله: رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به لزوم سرمایه گذاری و افزایش درآمدهای پایدار مدیریت شهری، گفت: شورای شهر کرج آمادگی تسهیل گری برای سرمایه گذاران را دارد.
۰
کد مطلب : ۱۹۵۰۶۸
شورای شهر آمادگی تسهیل گری برای مشارکت سرمایه گذاران را دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اکبر سلیم نژاد در دومین همایش نقش بازاریابی در سرمایه گذاری شهری و گردشگری عنوان کرد: از سوی دولت 30 هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری اختصاص یافته بود.
 
وی ادامه داد: با توجه به حادثه سیل که در اوایل سال جاری اتفاق افتاد، 40 هزار میلیارد تومان  برای بازسازی مناطق سیل زده احتیاج است و بخشی از اعتبار تخصیص یافته در حوزه سرمایه گذاری در این زمینه هزینه خواهد شد.
 
این مسئول اضافه کرد: با توجه به وضع موجود ما نیازمند مشارکت مردم هستیم و شورا این آمادگی را دارد که شرایط سوددهی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی را فراهم کند.
 
وی افزود: در شورای شهر طبق اختیاراتی که اعضای شورا دارند، می توانیم برای افرادی که در پروژه های شهری سرمایه گذاری می کنند تسهیل گری کنیم.
 
این عضو شورا ادامه داد: تلاش شورا و شهرداری مهیا کردن بسترهای لازم برای حضور بخش خصوصی است و تعهد می دهیم تمام امکانات برای جذب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذار در کرج فراهم شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین