تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
plusresetminus
حزب الله : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: هیئت‌های تجاری از کشورهای گوناگون از جمله عراق، لبنان، ترکیه، افغانستان و آذربایجان در نمایشگاه صنایع کوچک در استان البرز حضور می‌یابند.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۳۶۷
هیئت‌های تجاری خارجی در نمایشگاه صنایع کوچک استان البرز حضور می‌یابند

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  ایرج موفق در نشست خبری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز که صبح امروز در شهرک‌های صنعتی استان البرز برگزار شد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع کوچک در استان البرز اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه یک کار جدیدی است که در استان شکل گرفته و ما از گذشته به دنبال برگزاری آن بودیم اما به وجود نیامده بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه البرز، استانی فعال در بخش صنعت است و واحدهای خوب تولیدی و صادراتی دارد، ادامه داد: 10 درصد واحدهای نمونه صنعتی و صادراتی کشور هر سال از البرز انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای معرفی توانمندی‌ها و حضور تعدادی از واحدهای شاخص برای معرفی کالای خود آنها است، بیان کرد: 7 هزار واحد و طرح صنعتی در البرز وجود دارد که 3 هزار و 500 واحد به بهره‌برداری رسیده و برای 3 هزار و 500 طرح پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

موفق با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام، در سال جاری در دستور کار ما است، اضافه کرد: در دولت یازدهم بیش از یک هزار و 250 پروانه بهره‌برداری در بخش صنعت صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه حجم سرمایه‌گذاری این صنایع در استان بیش از 5 هزار و 500 میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: در سرمایه‌گذاری خارجی 22 شرکت مجوز سرمایه‌گذاری دریافت کردند که 6 پروانه بهره‌برداری دریافت و اکثرا در شهرک‌های صنعتی هستند.

موفق با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری خارجی این سرمایه‌گذاران در البرز مورد تایید دولت است، افزود: در این نمایشگاه تعدادی از واحدهای برند استان حضور دارند و بیش از 120 برند ملی و بین‌المللی در البرز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از 29 مرداد ماه سال جاری ساعت 18 افتتاح و یکم شهریور ماه ساعت 19 به پایان می‌رسد، اظهار داشت: این نمایشگاه دارای 115 غرفه با فضای مفید 3 هزار متری است که بیش از 100 واحد تولیدی و صادراتی در آن حضور دارند. 

موفق با بیان اینکه سفرای ایران در خارج کشور و تعدادی از رایزنان در این نمایشگاه حضور دارند، ادامه داد: هیئت‌های تجاری از کشورهای گوناگون از جمله عراق، لبنان، ترکیه، افغانستان و آذربایجان در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین