تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
plusresetminus
بعد از حملات تروریستی اخیر در شهر بارسلون اسپانیا که منجر به کشته شدن ۱۴ نفر و جراحت بیش از ۱۰۰ نفر شد، افراطیون نژادپرست با حمله به مساجدی در این کشور مسلمانان را تهدید به مرگ کردند.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۶۶۴
نژادپرستان با حمله به مساجد اسپانیا، تهدید به بریدن سرهای مسلمانان کردند

 

 

    

 

 
 
 
 

بعد از حملات تروریستی اخیر در شهر بارسلون اسپانیا، عده‌ای از نژادپرستان به مساجد اسلامی حمله‌رو شدند.

به نوشته روزنامه انگلیسی اکسپرس، نژادپرستان با نوشتن شعارهایی ضداسلامی بر روی دیوارهای مساجد تهدید کردند مسلمانان را سر خواهند برید. 

سخنگوی یک مسجد در شهر سویای اسپانیا گفت مردم باید این مساله را درک کنند که مسلمانان هم می‌توانند مانند هر فرد دیگری قربانی حملاتی مانند حملات پنج شنبه گذشته باشند. 

وی افزود، مسلمانان هم به عنوان یک اسپانیایی و به عنوان یک انسان این حوادث را محکوم و مخالف تهدید دیگرگروه‌ها هستند. 

همچنین مسجد دیگری هم در شهر گراندا مورد حمله نژادپرستان افراطی قرار گرفت. در این حمله در حالیکه ده‌ها نفر شعارهای نژادپرستانه سر می‌دادند، زنان و کودکان وحشت زده ازمحل فرار کردند.

این افراطیون بر روی بنرهایی نوشته بودند، هرکه هزینه این مساجد را می دهد هزینه تروریسم را هم تامین می‌کند. 

روز جمعه در حمله خونین یک ماشین ون به جمعیت حاضر در مرکز شهر بارسلون، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند و ساعاتی بعد مأموران پلیس حاضر در یک پست ایست و بازرسی در اقدامی مجزا مورد حمله قرار گرفتند.

بعد از این حمله، پلیس اسپانیا 5 تروریست را که قصد داشتند در شهر ساحلی کامبرلیز واقع در جنوب بارسلون، به مردم حمله کنند، کشت.

مقامات اسپانیا اعلام کردند گروه اصلی طراح و اجرا کننده عملیات تروریستی در بارسلونا و کمبریلز، یک تیم نفره مراکشی‌الاصل بودند که بعد از جنگیدن در سوریه، به اسپانیا برگشته‌اند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین