تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
plusresetminus
حزب الله : نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون که در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه «محله گل و بلبل» است درباره شایعه ای که درباره بیماری وی منتشر شده بود توضیحاتی را ارایه کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۱۱۲
نعیمه نظام‌دوست شایعه بیماری‌ را تکذیب کرد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نعیمه نظام دوست بازیگر جوان که به تازگی عکسی از او در شبکه های اجتماعی منتشر و شایعاتی را مبنی بر بیماری این هنرمند در پی داشته است درباره این شایعات به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه شایعاتی درباره بیماری من در فضای مجازی منتشر شده که از طریق این گفتگو همه آنها را تکذیب کرده و توضیح می دهم که به تازگی جراحی اسلیو معده را انجام داده ام و به همین دلیل تغییراتی در ظاهرم ایجاد شده است.
 
وی درباره دلیل انجام این جراحی توضیح داد: واقعا دیگر نمی‌توانستم زندگی عادی کنم و نیاز بود اقدامی در این مورد انجام دهم که خداراشکر از این جراحی راضی هستم.
 
این بازیگر درباره جدیدترین فعالیت خود در حوزه بازیگری، بیان کرد: از مرداد ماه مشغول بازی در مجموعه «محله گل و بلبل» به کارگردانی احمد درویشعلی پور هستم و همچنان هم در این مجموعه ایفای نقش می‌کنم که احتمالا تا بهمن پخش آن از شبکه دو ادامه خواهد یافت.
 
وی با بیان اینکه جدیدترین سریالی که با آن قرارداد بسته است فضایی طنز دارد، افزود: سریال جدیدی که قرار است در آن بازی کنم کارگردانی آن را سعید آقاخانی برعهده دارد و عید نوروز قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.
 
بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت با بیان اینکه پیشنهادهای مختلفی را به دلیل بازی در مجموعه «محله گل و بلبل» رد کرده است، گفت: من بازی در حوزه کودک را به دلیل خاص بودن فضای آن دوست دارم و اتفاقا یکی از دلایلی که بیشتر در مجموعه های کودک بازی می‌کنم این است که با ایفای نقش در این فضا شما به نوعی برای بچه هایی که بیننده تان هستند، خاطره ساز هم می‌شوید که این مساله واقعا برای من خوشحال کننده است.
 
این بازیگر افزود: حس و حال خیلی خوبی از بازی در این حوزه دارم، البته تیم خوبی که در «محله گل و بلبل» داریم مزید بر علت شده است تا علاقه ام به بازی در این حوزه بیشتر شود. برای هر بازیگری آرزوی کار در کنار همچین گروه خوبی را می‌کنم.
 
نظام دوست با بیان اینکه علاقه مند به حضور در سریال های جدی است اما اکثر پیشنهادها به وی طنز است، بیان کرد: متاسفانه کیفیت فیلمنامه ها خیلی نسبت به قبل افت کرده است از طرفی من بعد از بازی در فیلم «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی سخت پسندتر شده ام و هر فیلمنامه ای را نمی توانم قبول کنم.
 
بازیگر سریال «چاردیواری» به کارگردانی سیروس مقدم با اعلام این مطلب که به تجربه کردن نقش های متفاوت علاقه دارد، افزود: من به هیچ عنوان خودم را به یک ژانر خاص محدود نمی‌کنم و اینطور نیست که فقط در حوزه کودک یا کمدی کار کنم.
 
این بازیگر در بخش دیگری از صحبت هایش مطرح کرد: خیلی وقت ها شده که برای کسب درآمد مجبور به بازی در فیلمی شده ام که کیفیت چندان مناسبی هم نداشته است.
 
نظام دوست که از تصمیم مدیران صدا و سیما برای انتقال شبکه پخش سریال «همسایه ها» به کارگردانی مهران غفوریان از شبکه دو به شبکه نسیم در سال ۹۵ انتقاد داشت درباره این سریال گفت: «همسایه ها» با تصمیمی که مدیران صدا و سیما گرفتند از شبکه دو به شبکه نسیم منتقل شد و همین تصمیم خیلی در میزان مخاطب آن تاثیر داشت. خیلی از شهرستان ها دسترسی به شبکه نسیم ندارند و همین موضوع به نظرم باعث ریزش مخاطبان این سریال شد.
 
وی در پایان بیان کرد: امیدوارم در تلویزیون و سینمای ما فضای ساخت آثار متنوع ایجاد شود و در این کارها از بازیگران مختلف بهره ببرند تا بیکاری خیلی از بازیگران رفع شود. امیدوارم مسئولان فکری کنند و بودجه هایی در اختیار اهالی هنر قرار دهند تا باز هم شاهد ساخت آثاری از جنس سریال های خوب دهه هشتاد باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین