تاریخ انتشارجمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
plusresetminus
حزب الله:آیت‌الله موحدی کرمانی گفت: تیم مذاکره‌کننده با گروه 1+5 مادامی که مرزها، خطوط قرمز و عزت مسلمین را رعایت کنند بدانند که قطعا مورد تایید رهبر و همه مردم خواهند بود.
۰
کد مطلب : ۶۳۵۱۱
تیم مذاکره‌کننده مادامی که خطوط قرمز را رعایت کنند، مورد تاییدند
 به گزارش شبکه خبری حزب الله ، آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته تهران، با بیان اینکه خدا را شاکریم که به رهبر عزیزمان سلامتی کامل عنایت فرمود و امید است سایه پربرکت رهبر عزیزمان را بر سر همه ما و همه مسلمین جهان مستدام بدارد، اظهار کرد: بنده توفیق داشتم طی چند روز گذشته در جوار مرقد حضرت ثامن‌الحجج باشم و برای معظم‌له دعای عافیت داشته باشم و از خداوند برای این وجود پربرکت طول عمر و سلامتی کامل درخواست کنم. همین‌طور برای برادر عزیزمان آیت‌الله مهدوی کنی سلامت کامل را خواستار هستیم.

بر اساس این گزارش، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های دوم نماز جمعه تهران با اشاره به مناسبت‌های اخیر از جمله ولادت حضرت ثامن‌الحجج، درگذشت آیت‌الله طالقانی، شهادت آیت‌الله مومنی، شهادت شیخ‌محمد خیابانی، رحلت مرحوم آیت‌الله حائری، کشتار فجیع فلسطینیان در اردوگاه صدرا و سالروز 17 شهریور، گفت: 17 شهریور روز ننگ شاه و افتخار ماست و در ایران انقلابی روزهای ننگ آمریکا و اسرائیل و افتخار برای ما بسیار زیاد است.

وی در ادامه به خبر خوشحال‌کننده به هلاکت رسیدن تمام سرکردگان تروریسم در سوریه اشاره کرد و گفت: هزار تروریست نیز خود را تسلیم ارتش سوریه کرده و خودشان به جان هم افتاده‌اند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در ادامه خطاب به هیات مذاکره‌کننده ایرانی با 1+5، گفت: نیاز به تذکر نیست و شما می‌دانید که آمریکا دشمن است پس باید این را باور کنید که از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست پس سنت امام رضا (ع) را در مقابل مأمون باید سرلوحه برخوردمان در مذاکرات قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه مامون دشمن سرسخت اهل بیت (ع) یک دفعه چهره باز از خود نشان می‌دهد اما امام رضا (ع) از روز اول برنامه تهاجمی خود را شروع می‌کند، افزود: امام رضا (ع) نگذاشت مأمون فضا را از دروغ پر کند تا ایشان در مقام رفع برآید بلکه امام در مقام دفع بر آمد و به مردم گفت احترام‌های مأمون به من دروغ است و می‌خواهد من را بکشد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه هیات مذاکره‌کننده رسولان انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده باید زیبایی‌های انقلاب را در کنار فضای مذاکرات هسته‌ای مطرح کنند و مادامی که مرزها، خطوط قرمز و عزت مسلمین را رعایت کنند بدانند که قطعا مورد تایید رهبر و همه مردم خواهند بود.

وی به بیانات مقام معظم رهبری و نکات مطرح شده در جلسه دیدار با نخبگان اشاره کرد و گفت: مضمون کلام مقام معظم رهبری این بود که نظام سلطه رو به افول و غروب است و نظام الهی و اسلامی رو به طلوع و در واقع نظام اسلامی در حال نشان دادن چهره است و انسان‌ها را مجذوب می‌کند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران افزود: آنها که قدرت پوشالی آمریکا دل‌هایشان را لرزانده است و باور نمی‌کنند که ایران غالب است و آمریکا مغلوب، بدانند که در قرآن آمده است انسان‌های صالح و بندگان خوب غالبند.

موحدی کرمانی در ادامه به آیاتی از قرآن مجید مبنی بر دلایل نابودی باطل و ماندن حق اشاره کرد و گفت: پایه حکومت و نظام استکبار بر دروغ است و دروغ نمی‌تواند دوام داشته باشد پس آنها که شعار آزادی، دموکراسی، حقوق بشر و دفاع از انسان را مطرح می‌کنند با همین دروغ‌شان رسوا خواهند شد.

وی در ادامه به فساد اخلاق در غرب، متاع قرار گرفتن زن در غرب، ارزش شدن منکر و ترویج نظام همجنس‌گرایی اشاره کرد و گفت: زمانی که روحیه مقاومت و ایستادن و مقابله به وجود آید ظلم نابود می‌شود.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به جنایت‌های آمریکا در طول سالیان گذشته از جمله کشتار 200 هزار ژاپنی،به جنایت‌ها در زندان‌های گوانتانامو و ... اشاره کرد و گفت: استفاده از زور و تحریم مقابل ملت‌ها و دولت‌های مخالف سلطه، راه‌اندازی جریان‌های تروریستی، لشکرکشی‌های نظامی به عراق و افغانستان و حملات مکرر با پاکستان همگی از علائم سقوط استکبار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا مدعی است جریان‌سازی القاعده و داعش به او ربطی ندارد، گفت: از شواهد روشن است و تردیدی نیست که قدرت‌های غربی و عوامل منطقه‌ای‌شان حمایت‌کننده این جریان‌ها هستند.

موحدی کرمانی افزود: در شرایطی که استکبار رو به سقوط است از ایران عدالت طلوع می‌کند و حمایت از آزادی به معنای واقعی کلمه به وجود آمده است بنابراین ایران انقلابی جاذبه‌ای برای همه انسان‌های آزاده است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در پایان با اشاره به مقاومت هشت ساله در دفاع مقدس، گفت: این مقاومت آمریکا را متزلزل می‌کند که از جمله آن می‌توان به جنگ 33 روزه لبنان و جنگ‌های 22 روزه، هشت روزه و 50 روزه غزه اشاره کرد که همه نشانه‌ای برای سقوط نظام پوشالی غرب و آمریکا و پدید آمدن و پایدار شدن نظام اسلامی است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین