تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
plusresetminus
حزب الله : کامبیز دیرباز بازیگر کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام از بازگشت محمود دینی بازیگر آینه عبرت بعد از سال‌ها به دنیای سینما ابراز خوشحالی کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۶۱۸
بازگشت آقای بازیگر بعد از ۲۲ سال به سینما
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کامبیز دیرباز بازیگر کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام از بازگشت محمود دینی بازیگر آینه عبرت بعد از سال‌ها به دنیای سینما ابراز خوشحالی کرد.
 
محمود دینی شاید یکی از خاطره انگیزترین بازیگرانی باشد که بعد از گذشت سال‌ها هنوز هم در میان مخاطبان تلویزیون با نقش ماندگارش در یک سریال شناخته میشود. بازیگر نقش علی در سریال آینه عبرت در کنار جواد گپلپایگانی یا همان آتقی معروف آینه عبرت دو شخصیت نوستالژیکی هستند که هرگز فراموش نمیشوند.
 
محمود دینی که آخرین بار در سال ۷۵ و در فیلم سینمایی گاومیش‌ها جلوی دوربین رفت بعد از سال‌ها به دنیای سینما بازگشت.
 
 
کامبیز دیرباز با انتشار پستی در اینستاگرام از بازگشت محمود دینی به دنیای سینما ابراز خوشحالی کرد.
 
کامبیز دیرباز با انتشار عکس‌هایی درباره بازگشت محمود دینی نوشت:
 
ستاره‌ای که بر دل‌ها بدرخشد هرگز خاموش نخواهد شد. محمود خان دینی بازگشت مجددتون به سینما از صمیم قلب خوشحالم کرد. حق نگهدارتون.
 
خاطره بازی مجید واشقانی و کامبیز دیرباز با محمود دینی
 
محمود دینی با بازی در سریال آینه عبرت به شهرت و محبوبیت رسید و خیلی از مخاطبان تلویزیون هنوز او را با همان شخصیت سریال آینه عبرت می‌شناسند.
 
محمود دینی در سریال آینه عبرت
 
آینه عبرت سریالی به کارگردانی محسن شاه محمدی در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ بود که در دو فصل از شبکه یک سیما پخش شد و محمود دینی ایفاگر نقش علی در این سریال بود.
 
روز گذشته خبر‌هایی از ساخت فیلم سینمایی گروگان به کارگردانی محمود دینی و تهیه کنندگی محمدرضا شرف الدین منتشر شد. فیلم تازه محمود دینی درباره قاچاقچیان بین المللی و درگیری آن‌ها در خارج از ایران است.
منبع : نمناک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین