تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
plusresetminus
حزب الله: عضو شورای شهر کرج با تأکید بر توسعه سرانه‌های فضاهای سبز در کرج بر یکسان‌سازی این سرانه‌ها در نقاط مختلف کرج تأکید کرد.
۰
کد مطلب : ۶۶۷۶۱
سرانه‌های فضاهای سبز در کرج یکسان‌سازی شود
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حمیدرضا ابوالحسنی ظهر امروز در جریان بازدید از منطقه 11 کرج اظهار کرد: توسعه فضاهای سبز در این منطقه یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: هم اکنون برخی از مناطق این کلانشهر با کمبود سرانه‌های فضاهای سبز مواجه است که لازم است تدابیر اساسی به منظور ارتقای این فضاها در کرج اندیشیده شود.

این مسئول ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و ارتقای این خدمات یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

ابوالحسنی تأکید کرد: برای این که بتوانیم برنامه‌های خود را در این زمینه محقق سازیم نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف هستیم.

وی در ادامه سخنان خود بر تسریع در اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: شهروندان در تمامی مناطق باید از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند تا رضایتمندی آنان بیش از پیش شود.

عضو شورای شهر کرج در ادامه با بازدید از پارک ولیعصر در این منطقه عنوان کرد: پارک محله ولیعصر با استفاده از امکانات موجود و صرف حداقل هزینه همچنین با مدیریت جهادی به بهره‌برداری رسیده است.

بازدید از جدول‌کاری و آسفالت برق جنوبی و ویلای شمالی در جاده مخصوص و کلاک پایین نیز از دیگر بازدیدهایی بود که توسط این عضو شورای شهر کرج انجام شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین