تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
plusresetminus
حزب الله : رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: اگر دولت بدهی‌های خود را به تامین اجتماعی بپردازد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان انجام می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۸۱۸
آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت یکسان‌سازی حقوق و سنوات بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: ما در بودجه سال ۹۷ مصوب کردیم که دولت باید از بدهی‌هایی که به تامین اجتماعی دارد، ۵۰ هزار میلیارد تومان را برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش این سازمان اختصاص دهد.
 
وی افزود: طبق این مصوب رئیس سازمان تامین اجتماعی بار‌ها گفته است که اگر دولت بدهی‌های خود را بپردازد همسان‌سازی بازنشستگان این سازمان انجام می‌شود و حقوق مستمری‌بگیران به حدود ۱.۵ الی ۲ میلیون تومان خواهد رسید، اما متاسفانه این اتفاق تا به حال نیفتاده و دولت کماکان بدهی‌های مقرر خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نکرده است.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: از طرفی به دلیل مشخص نبودن وضعیت سازمان تامین اجتماعی و نبود وزیر در وزارت کار نیز این مساله کمی به تعویق افتاده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مهم مجلس و به ویژه کمیسیون اجتماعی از سازمان رفاه و تعاون اجتماعی این است که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۹۸ حتما اتفاق بیفتد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین