تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
plusresetminus
حزب الله : جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۹۱۹
حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با بیش از 10 عدد راکت، زمین‌های کشاورزی در محله النهضه و اطراف آن واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند که در پی این حملات، خسارات مالی زیادی به زمین‌های مذکور وارد آمد.
 
این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنگنده‌های آن زیرساخت‌هایی را در زیر زمین در جنوب نوار غزه هدف قرار داده است.
 
شنبه گذشته در پی انفجار بمب در مسیر حرکت گشتی نظامیان صهیونیست در شرق نوار غزه، چند نظامی صهیونیست زخمی شدند.
 
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه 18 موضع مقاومت فلسطین در غزه را هدف قرار دادند که در پی آن دو فلسطینی به‌شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.
 
از زمان تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل، رژیم صهیونیستی بارها مناطق مختلف غزه را هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی خود قرار داده است.
 
ترامپ روز چهارشنبه 15 آذر ماه در یک سخنرانی در کاخ سفید قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با خشم فلسطینیان و محکومیت‌های جهانی مواجه شد.
 
از لحظه تصمیم ترامپ تاکنون بیش از 15 فلسطینی به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و یا بر اثر حملات هوایی این رژیم به‌شهادت رسیده و صدها تن نیز زخمی و یا دستگیر شده‌اند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین