تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
plusresetminus
حزب الله : شکل گیری یک کشور مستقل فضایی به نام اسگاردیا با پرتاب یک ماهواره تازه توسط ناسا به فضا یک گام به تحقق نزدیک تر شد.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۷۰۰
شمارش معکوس برای ایجاد یک کشور مستقل در فضا
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هدف از پرتاب این ماهواره و ماهواره های بعدی به فضا زمینه سازی برای مهاجرت میلیون ها انسان به خارج از کره زمین است تا آنها در مجموعه ای از ایستگاه های فضایی و ماهواره های در حال گردش به دور زمین زندگی کنند.
 
ماهواره Asgardia-۱ که به همین منظور به فضا پرتاب شده حاوی ۵۰۰ گیگابایت تصویر و متن است. ایده ایجاد یک کشور مستقل در فضا اولین بار توسط دکتر ایگور آشوربیلی میلیاردر روس مطرح شد که یک مرکز بین المللی تحقیقات هوافضا را در وین اتریش اداره می کند.
 
وی می گوید همگان در این کشور فضایی با یکدیگر برابر خواهند بود و دانش فضایی در دسترس تمامی آنها قرار می گیرد و تحقق صلح یک اولویت است.
 
کشور فضایی اسگاردیا با استفاده از مجموعه ای از ماهواره ها شکل می گیرد و حامیان این ایده امیدوارند از این طریق بتوانند به کاهش جنگ و خونریزی بر روی کره زمین هم کمک کنند. دکتر ایگور آشوربیلی می گوید در آینده ساکنان این کشور در مورد قانون اساسی و نمادهای ملی آن نیز رای خواهند داد. پول رسمی این کشور هم سولار نام خواهد گرفت.
 
ماهواره Asgardia-۱ به ابعاد ۱۰ در ۱۰ در ۲۰ سانتیمتر تنها ۲.۸ کیلوگرم وزن دارد و البته هنوز مشخص نیست دیگر ماهواره های مشابه آن چه زمانی به فضا پرتاب می شوند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین